دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا
میزبان وبسایتها
هر وب سايتى بايد در يک سرور (کامپيوترى که بطور مداوم به اينترنت متصل است) ميزبانى شود. (يعنى نياز به يک خط اختصاصى بصورت اجاره دارد) ولى يک ناشروب سايت نياز ندارد که صاحب يا ادارهکننده سرور خود باشد. در حقيقت بيشتر ناشرين وبسايتي، تنها فضايى را در سرور يک شرکت خارجى اجاره مىنمايند. |
اساساً يک ناشروب سه گزينه وسيع دارد: |
۱. فضايى را در يک يا چند سرور که تحت مالکيت يک شرکت خارجى است اجازه نمايد. |
- بدون نام (Domain) اختصاص خود، در اين مورد آدرس وب سايت شبيه زير خواهد بود: نام شرکت / ch. نام سرور www |
- با نام (Domain) اختصاصى (يعنى سرور مجازي): در اين حالت آدرس وب سايت بشکل زير مىباشد: com. نام شرکت. www |
مزاياى اين گزينه عبارتند از: |
سرمايهگذاى و هزينههاى عملياتى پايين و سادگى |
۲. مالک سرور يا سرورهاى خود در يک شرکت خارجى (يک شرکت خارجى مىتواند هر شرکتى باشد، مثلاً يک ارائهکننده حضور در وب (wwp) يعنى ارائهکننده حضور اينترنتى (IPP) يا ارائهکننده خدمات اينترنتى (ISP) است.) باش (يعنى ميزبان). اين يک راهحل ميانه است. |
۳. سرور / سرورها و خط اختصاصى خود را داشته باشد. |
مزيت: |
کنترل کامل، ولى پيچيدهترين و گرانترين گزينه است. |
نکته: |
وب سايتهاى چندى (مثلاً www.altern.org ، www,tripod.com ، www.geocities ، www.netscape.com که خيلى از آنها خود را سايتهاى جمعى مىنامند) ميزبانى رايگان وبسايتها را ارائه مىدهند. |
چرا آنها اين کار را انجام مىدهند؟ دست کم به سه دليل زير: |
۱. ميزبانى رايگان است ولى ايجاد سايت بايد توسط کاربر يا يک مشاور شريک و همکار ارائهکننده حضور در وب (wpp) انجام گيرد. |
۲. آدرسهاى اين وبسايتها فرمت زير را دارند: |
عبارت ديگرى که طولانى نيز هست / www.geocities.com و نمىتواند فرمت com. اسم شرکت .www باشد طبق تعاريف فوق، اين مورد مربوط به گزينه ۱ مىشود. بنابراين ناشر چنين وب سايتى براى wpp خود تبليغات رايگان مىکند (مثلاً در اين مورد Geocities). |
۳. اين استراتژى ترافيک عظيمى از کاربران ايجاد مىکند، در نتيجه ارائهکنندگان حضور در وب قادر خواهند بود با موفقيت و با پرداخت خدماتى مانند تبليغ online به بازاريابى بپردازند. |
همچنین مشاهده کنید
- معیارهای کلیدی برای انتخاب ارائهدهنده حضور در وب (wwp)
- ابزار جستجو
- سطوح فنی مختلف وب سایت
- گروهبندیهای مختلف از فروشگاههای مجازی
- دانش تجربی ویژه فروش از راه دور
- فرصتها و موانع تجارت الکترونیک
- جوانب حقوقی
- چکلیست برای اقدام
- ملاحظات مالی
- سیستمهای پرداخت
- توضیحات ویژه در مورد بازارهای الکترونیک
- پست الکترونیک
- چگونه ترافیک مطلوب را ایجاد نماییم
- بازاریابی فرد به فرد - مشترییابی انبوه
- اینترنت
- امنیت وب
- بخشهایی از زنجیره ارزش بصورتonline
- عوامل اصلی موفقیت وبسایتهای تجاری
- هزینههای حضور در وب
- دانش فنی مورد نیاز برای تبیین و اجرای یک راهبرد اینترنتی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران آمریکا مجلس شورای اسلامی مجلس دولت شورای نگهبان حجاب دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران افغانستان گشت ارشاد رئیسی
هواشناسی تهران قتل شورای شهر شورای شهر تهران شهرداری تهران پلیس فضای مجازی وزارت بهداشت سیل سلامت کنکور
قیمت خودرو خودرو تورم قیمت دلار مالیات دلار بازار خودرو بانک مرکزی قیمت طلا مسکن ایران خودرو سایپا
تئاتر تلویزیون سریال سینمای ایران فیلم موسیقی سینما بازیگر کتاب
سازمان سنجش
اسرائیل فلسطین جنگ غزه رژیم صهیونیستی غزه حماس اوکراین ترکیه نوار غزه عراق طوفان الاقصی ایالات متحده آمریکا
فوتبال استقلال پرسپولیس فوتسال تیم ملی فوتسال ایران بازی سپاهان باشگاه پرسپولیس لیگ برتر انگلیس جام حذفی آلومینیوم اراک تراکتور
هوش مصنوعی اپل همراه اول تبلیغات فناوری آیفون گوگل سامسونگ ناسا
خواب موز کاهش وزن طول عمر دندانپزشکی آلزایمر بارداری ویروس روغن حیوانی