جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
تحقیق بازاریابی: سنجش و روش
نویسنده : تال - دونالدهاوکینز -
مترجم : صالحاردستانی - عباس
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۲/۱۲
رده دیویی : ۶۵۸.۳۸۳
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۴۸۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۲/ت۲ت۳
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۸۰۶۵-۴۲-X
کتاب حاضر حاوی مباحثی است دربارهی نحوهی عملکرد تحقیقات بازاریابی همراه با چگونگی سازماندهی آن که این عناوین را دربر میگیرد: 'تحقیقات بازاریابی در مرحلهی عمل', 'سیستم اطلاعات بازاریابی و سیستم پشتیبان تصمیمگیری', 'فرایند تحقیق و طرح تحقیق', 'منابع دادههای تحقیق', 'زمینهیابی بازرگانی حسابرسیها و گروههای نمونه ثابت', 'تحقیقات زمینهیابی', 'محیط آزمایشی' و 'فنون سنجش در تحقیقات بازاریابی'.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات عراق احمد وحیدی حسن روحانی حجاب مجلس شورای اسلامی دولت نیکا شاکرمی مجلس رهبر انقلاب شهید مطهری رسانه
ایران هواشناسی سیل آتش سوزی یسنا تهران روز معلم قوه قضاییه پلیس معلم شهرداری تهران آموزش و پرورش
قیمت خودرو سهام عدالت قیمت طلا دولت سیزدهم مالیات طلا بازار خودرو قیمت دلار خودرو بانک مرکزی حقوق بازنشستگان ایران خودرو
مهران غفوریان موسیقی تلویزیون سریال عمو پورنگ ساواک سینمای ایران عفاف و حجاب تبلیغات مسعود اسکویی سینما دفاع مقدس
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل غزه جنگ غزه آمریکا روسیه ترکیه حماس نوار غزه انگلیس اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال لیگ برتر تراکتور جواد نکونام لیگ برتر ایران رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا
ناسا هوش مصنوعی فناوری اپل گوگل اینستاگرام تلفن همراه کولر
طب سنتی خواب فشار خون کبد چرب دیابت