جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا


بازاریابی تک به تک 'آموختنی‌هایی از دنیای واقعی مدیریت ارتباطات با مشتری'


بازاریابی تک به تک 'آموختنی‌هایی از دنیای واقعی مدیریت ارتباطات با مشتری'
نویسنده : پیرز - دانراجرز - مارتا
مترجم : عیاری - علی
ویراستار : مجدم - منصور
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۱۲/۲۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۲۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۵/پ۴ب۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۰۹۲-۱۳-X

در این کتاب, مولفان با طرح 'بازاریابی سنتی 'و 'بازاریابی مدرن' خاطر نشان می‌سازند که 'بازاریابی دیروز تنها در اندیشه یافتن مشتری بود و بازاریابی امروز دانش و هنر یافتن و نگهداری از مشتریان است . در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت 'سهم از بازار 'بود ولی در بازاریابی مدرن ملاک 'سهم از مشتری 'است .'در این کتاب که با ذکر نمونه‌هایی از شرکت‌های موفق در امر بازاریابی همراه است مولفان تفاوت‌های بازاریابی تک به تک را نسبت به بازاریابی سنتی بررسی نموده, برتری و مزیت آن را نشان داده‌اند' .بازاریاب سنتی بر روی محصولاتش اعمال مدیریت می‌کند ; حال آن که بازاریاب تک به تک, مشتریانش را مدیریت می‌کند .'