چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا


تبلیغات در رسانه‌های ارتباط جمعی


تاریخ نشر : ۸۴۰۱۳۱
تیراژ : ۵۰۰۰
تعداد صفحه : ۵۱۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۹۴۳۴۶-۶-۶
رده دیویی : ۳۰۳.۳۷۵
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
ویراستار : مطلق - کاظم
نویسنده : احمدرشتی - جیهان
مترجم : شری‌زاده - عبدالجلیل

این کتاب دومین جلد از مجموعه 'تبلیغات در رسانه‌های ارتباط جمعی' است که از فصل هشتم آغاز می‌شود و به شرح مباحثی درباره‌ی سیاست و تبلیغات در عملیات روانی اختصاص می‌یابد. کتاب ذیل این عناوین سامان یافته است: 'تاریخچه‌ای از جنگ روانی'، 'اصول یا روش تبلیغات'، 'تبلیغات آمریکا در عصر جنگ سرد'، 'تبلیغات بریتانیا در دوران جنگ سرد'، 'تبلیغات صهیونیستی'، 'شیوه‌های تبلیغات صهیونیسم در ایالات متحده' و 'تبلیغات اعراب در ایالات متحده'.