دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا
بررسی میزان رضایت مراجعین مراکز بهداشتی درمانی شهری از ارائه خدمات درمانی
مراجعین به مراکز بهداشتی درمانی از طبقات مختلف اجتماعی میباشند و زمانی جهت دریافت خدمات درمانی مراجعه میکنند که سلامتی آنها مورد تهدید قرار میگیرد و مایل هستند که مشکل مراجعین آنها توسط کارکنان مراکز کاملاً درک شود. ئرک مشکل مراجعبن سبب فراهم آوردن رضایت آنان میشود.
اندازهگیری میزان رضایت مددجویان میتواند موجب مشخص شدن عوامل رضایت و یا نارضایتی شود.
تأمین زضایت ممدجویان تأثیر مثبتی در نگرش و رفتارهای آنان نسبت به مراکز پدید میآورد در این رابطه شاهسوند بیان میدارد که انسانها نیازهائی دارند که اگر برآورده نشود برای ادامه حیات با مشکل روبهرو میشوند و گاهی هم زندگی غیرممکن میگردد. پاسخ گوئی به نیازها و ارضا آنها احساسا آرامش و ایمنی را سبب میشود هرقدر شرایط برای پاسخگوئی مساعدتر باشد ارضا نیازها کاملتر و رضایت حاصل شده عمیقتر خواهد بود.
دکتر فریده یغمائی
دکتر سعاد محفوظپور
قاسم رئیس اکبری
مهندس پرویز کمالی
دکتر سعاد محفوظپور
قاسم رئیس اکبری
مهندس پرویز کمالی
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اصفهان
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران دولت علی شمخانی مجلس شورای اسلامی مجلس شورای نگهبان حجاب دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران افغانستان گشت ارشاد رئیس جمهور
تهران سلامت شورای شهر شورای شهر تهران شهرداری تهران پلیس قتل فضای مجازی سیل کنکور وزارت بهداشت سازمان هواشناسی
دلار ارز تورم قیمت دلار مالیات خودرو قیمت خودرو بازار خودرو بانک مرکزی قیمت طلا مسکن ایران خودرو
سریال پیمان معادی تئاتر تلویزیون فیلم سینمای ایران سینما بازیگر موسیقی سریال پایتخت ازدواج
سازمان سنجش خورشید
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین آمریکا جنگ غزه روسیه اوکراین حماس ترکیه نوار غزه عراق
فوتبال استقلال پرسپولیس فوتسال تیم ملی فوتسال ایران بازی سپاهان باشگاه پرسپولیس تراکتور جام حذفی آلومینیوم اراک لیگ برتر انگلیس
هوش مصنوعی اپل آیفون ماه تبلیغات فناوری ناسا گوگل سامسونگ نخبگان
خواب موز کاهش وزن بارداری دندانپزشکی آلزایمر روغن حیوانی