شنبه, ۲۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 11 May, 2024
مجله ویستا
کارآموزی من - My Apprenticeship
سال تولید : ۱۹۳۹
کشور تولیدکننده : شوروی
محصول : سویوزدت فیلم
کارگردان : مارک دانسکوی.
فیلمنامهنویس : ایلیا گروزدف، برمبنای رمانی خود سرگذشتنامهای نوشته ماکسیم گورکی.
فیلمبردار : پیوتر یرمولوف.
آهنگساز(موسیقی متن) : لف شوارتس.
هنرپیشگان : الکسی لیارسکی، واروارا ماسالیتینووا و میخائیل ترویا نوفسکی.
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۹۹ دقیقه.
"آلیوشا"ی نوجوان (لیارسکی) نزد عمویش به کار مشغول میشود و شبها با شور و علاقه به مطالعه میپردازد. سپس بهعنوان کارگر مشغول میشود و شبها با شور و علاقه به مطالعه میپردازد. سپس بهعنوان کارگر کشتی استخدام میشود و رفاقتش را با آشپز کشتی محکم میکند. پس از مدتی دستیار یک شمایلنگار میشود و در این میان، یک بار به دیدن مادربزرگش میرود...
٭ دومین بخش از سه گانه گورکی، در سبک و ساختار اولیه بسیار شبیه بخش اول (کودکی گورکی، ۱۹۳۸) است، اما از سمبلیسم اغراق شده و تصویر پردازیهای ابتدائی، که بخش سوم (دانشگاههای من۷ ۱۹۴۰) به شدت از آن لطمه میبیند، بری است. در مجموع، فیلم ساختاری به مراتب نامنسجمتر نسبت به بخش اول دارد و بیشتر به گردآوری یک رشته مشاهدات از موقعیتهای مختلف اجتماعی در روسیه نزدیک میشود، که برخی از آنها مستند و درخشان هستند. این فصلهای منفرد، به گونهای یکنواخت و با استفاده از تاریک و روشن شدنهای صحنه به یکدیگر مرتبط میشوند و حرکت و زندگی در آنها، شکل و قالب نوعی میزانسن تآتری میگیرد.
کشور تولیدکننده : شوروی
محصول : سویوزدت فیلم
کارگردان : مارک دانسکوی.
فیلمنامهنویس : ایلیا گروزدف، برمبنای رمانی خود سرگذشتنامهای نوشته ماکسیم گورکی.
فیلمبردار : پیوتر یرمولوف.
آهنگساز(موسیقی متن) : لف شوارتس.
هنرپیشگان : الکسی لیارسکی، واروارا ماسالیتینووا و میخائیل ترویا نوفسکی.
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۹۹ دقیقه.
"آلیوشا"ی نوجوان (لیارسکی) نزد عمویش به کار مشغول میشود و شبها با شور و علاقه به مطالعه میپردازد. سپس بهعنوان کارگر مشغول میشود و شبها با شور و علاقه به مطالعه میپردازد. سپس بهعنوان کارگر کشتی استخدام میشود و رفاقتش را با آشپز کشتی محکم میکند. پس از مدتی دستیار یک شمایلنگار میشود و در این میان، یک بار به دیدن مادربزرگش میرود...
٭ دومین بخش از سه گانه گورکی، در سبک و ساختار اولیه بسیار شبیه بخش اول (کودکی گورکی، ۱۹۳۸) است، اما از سمبلیسم اغراق شده و تصویر پردازیهای ابتدائی، که بخش سوم (دانشگاههای من۷ ۱۹۴۰) به شدت از آن لطمه میبیند، بری است. در مجموع، فیلم ساختاری به مراتب نامنسجمتر نسبت به بخش اول دارد و بیشتر به گردآوری یک رشته مشاهدات از موقعیتهای مختلف اجتماعی در روسیه نزدیک میشود، که برخی از آنها مستند و درخشان هستند. این فصلهای منفرد، به گونهای یکنواخت و با استفاده از تاریک و روشن شدنهای صحنه به یکدیگر مرتبط میشوند و حرکت و زندگی در آنها، شکل و قالب نوعی میزانسن تآتری میگیرد.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس دوازدهم ایران مجلس ستاد انتخابات کشور مجلس دوازدهم رهبر انقلاب دولت سیزدهم دولت رئیس جمهور
تهران هواشناسی سازمان هواشناسی فضای مجازی شهرداری تهران هلال احمر پلیس قتل تصادف آموزش و پرورش ازدواج آتش سوزی
قیمت خودرو قیمت دلار قیمت طلا گاز خودرو مالیات نمایشگاه نفت بانک مرکزی نفت پالایش و پتروشیمی مسکن ایران خودرو
نمایشگاه کتاب رضا عطاران کتاب نمایشگاه کتاب تهران سینما تلویزیون دفاع مقدس سینمای ایران حضرت معصومه (س) مهران مدیری محمدمهدی اسماعیلی
فناوری اینترنت
اسرائیل فلسطین غزه رژیم صهیونیستی آمریکا جنگ غزه روسیه حماس سازمان ملل رفح اوکراین نوار غزه
پرسپولیس فوتبال استقلال سپاهان لیگ برتر رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ باشگاه پرسپولیس لیگ برتر ایران بازی باشگاه استقلال
هوش مصنوعی مغز ایلان ماسک ناسا اپل فیبرنوری گوگل سامسونگ
وزارت بهداشت سازمان غذا و دارو کودکان توت فرنگی آسم هندوانه کبد چرب