یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا
چرا وب سایت؟
وب سایت شما اخیرا برای شما چه کرده است؟ اگر پاسخ شما هیچ است، یک تغییر ساده در افکار شما، می تواند یک دنیا تفاوت ایجاد کند.
صرفنظر از نوع صنعت، اکثر کسب و کارها نمی توانند بیشترین مزیت را از وب سایتهای خود به دست آورند و نمیتوانند از سایتهای خود برای رسیدن به اهداف استفاده کنند، زیرا صاحبان این سایتها نمی دانند از آن چه میخواهند. اگر از بسیاری از آنها بپرسید که دلیل راهاندازی سایت چیست، جواب روشنی برای آن ندارند و بعداز تعمق می گویند: چون رقیبان ما هم دارند یا چون مشتریان ما توقع دارند که وب سایت داشته باشیم.
اینها جوابهای مناسبی نیستند. پس وقتی صاحبان کسب و کار هنوز چشم انداز مناسبی از اهداف وب سایت ندارند، چگونه میتوانند مدیران وب سایت را درجهت اهداف کسب و کار هدایت کنند.
اول ازهر کار باید مشخص کنید که هدف شما از راه اندازی سایت چیست و سپس اینکه مراجعه کنندگان به وب سایت، چگونه می توانند اهداف شما را برآورده کنند.
داشتن درک صحیح از آنچه شما مایل هستید که مشتریانتان انجام دهند، به شما کمک می کند تا برنامه ها، منابع، پیامها و کلیه فعالیتهای خود را به آن سمت سوق دهید.
وب سایت شما باید به وسیله اطلاعات و ابزار مناسب تجهیز شود تا به نیل به اهداف منتهی شود:
۱ ) پیام: وب سایت شما باید مستقیما با مشتریانتان ارتباط برقرار کند. هرچه بیشتر روی مخاطبشناسی تمرکز کنید، بیشتر میتوانید نیازهای او را برآورده کنید و از ثمره این کار بهره برید.
۲ ) ترجیحات: به جای اینکه روی جذب مشتری عام تلاش کنید، سعی کنید بهترین مشتریها را جذب کنید. برای این کار باید منشا رفتارهای آنها را بیابید.
۳ ) ماهیت: برای وب سایت خود یک شخصیت طراحی کنید. بگذارید وب سایت شما با چند ویژگی بارز شناخته شود.
۴ ) منطق: برای مشتریان خود اطلاعات منطقی ارائه دهید تا آنها نسبت به تصمیم گیری مصمم شوند. به او ثابت کنید که انتخابش از هر لحاظ بی نقص بوده است.
۵ ) هدایت: طراحی سایت باید طوری باشد که مراجعه کنندگان براحتی به مسیر موردنظرشان هدایت شوند.
اگر وب سایت شما پیچیده، مبهم و لایه لایه باشد، مراجعه کنندگان مسیر را ادامه نخواهند داد و ارتباطشان را با وب سایت قطع می کنند. یک اندرز را همیشه به خاطر بسپارید: مردم نسبت به وب سایت بی صبر هستند، اگر نتوانید آنها را نگه دارید، مجذوب رقیبتان خواهندشد.
البته ترفندهای دیگری برای جذب بیشتر مشتریان در وب سایت وجود دارد، اما شاید به کار بستن این ۵ اصل برای شما کافی باشد.
منبع : ماهنامه تدبیر
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران شورای نگهبان انتخابات حسین امیرعبداللهیان دولت مجلس شورای اسلامی حجاب جنگ دولت سیزدهم حسن روحانی انتخابات مجلس دوازدهم دانشگاه تهران
تهران شهرداری تهران هواشناسی سیل فضای مجازی قتل سامانه بارشی سازمان هواشناسی باران یسنا آموزش و پرورش هلال احمر
خودرو قیمت دلار بازار خودرو قیمت خودرو یارانه قیمت طلا بانک مرکزی مسکن دلار حقوق بازنشستگان ایران خودرو تورم
تلویزیون نمایشگاه کتاب دفاع مقدس سینمای ایران صدا و سیما رهبر انقلاب مسعود اسکویی صداوسیما موسیقی سریال مهران غفوریان تئاتر
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه حماس روسیه امیرعبداللهیان اوکراین نوار غزه انگلیس یمن
فوتبال پرسپولیس استقلال رئال مادرید مهدی طارمی لیگ برتر سپاهان جواد نکونام بارسلونا باشگاه استقلال بازی علی خطیر
باتری گوگل اپل آیفون پهپاد سامسونگ ناسا عکاسی مایکروسافت
ویتامین کاهش وزن دیابت خواب بیمارستان سلامتی چای افسردگی توت فرنگی چاقی آلرژی اعتماد به نفس