شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا
بررسی اخلاق کار و عوامل فردی و اجتماعی موثر بر اون
نویسنده : معیدفر - سعید
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۳/۳۰
رده دیویی : ۳۳۱.
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۵۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۶۱۱-۲۲-۲
هدف از این تحقیق بررسی سنجش میزان اخلاق کار و ابعاد مختلف آن در میان کارکنان واحدهای تولیدی و صنعتی نیز شناسایی برخی عوامل فردی و اجتماعی موثر بر اخلاق کار است. 'براساس یافتههای این تحقیق, دو دسته عوامل هستند که بر روی اخلاق کار تاثیر مهم دارند: یک دسته عوامل مربوط به محیط اجتماعی و یک دسته عوامل مربوط به کار. البته نقش عوامل اجتماعی مهمتر است. در واقع, اگر چه عواملی مانند رضایت از کار, فضا و شرایط کار, نقشآفرینی فرد در محیط کار و ثبات شغلی او در افزایش اخلاق کار او مهم هستند, لیکن عوامل مهمتری هستند که تاثیر آنها بر اخلاق کار بیشتر است و این عوامل عمدتا اجتماعیاند. در این رابطه, یافتههای تحقیق حکایت از آن دارد که افرادی که ارزشهای اجتماعی جامعه سنتی نزدیکترند و نسبت به محیط اجتماعی پیرامون خود خوشبینتر, از نظر میزان اخلاق کاری وضع بسیار مطلوبتری دارند. در مقابل, افرادی که به ارزشهای اجتماعی جامعه شهری امروز کشور نزدیکترند و متعاقبا نوعی بدبینی نسبت به محیط اجتماعی افراد خود دارند, وضع نامناسبتری از نظر اخلاق کار دارند. هر چند در مجموع, اخلاق کار در واحدهای تولیدی صنعتی مورد بررسی چندان مطلوب نیست و متوسط ارزیابی میشود و با شرایط یک جامعه رو به توسعه سازگار نمیباشد'.
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۳/۳۰
رده دیویی : ۳۳۱.
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۵۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۶۱۱-۲۲-۲
هدف از این تحقیق بررسی سنجش میزان اخلاق کار و ابعاد مختلف آن در میان کارکنان واحدهای تولیدی و صنعتی نیز شناسایی برخی عوامل فردی و اجتماعی موثر بر اخلاق کار است. 'براساس یافتههای این تحقیق, دو دسته عوامل هستند که بر روی اخلاق کار تاثیر مهم دارند: یک دسته عوامل مربوط به محیط اجتماعی و یک دسته عوامل مربوط به کار. البته نقش عوامل اجتماعی مهمتر است. در واقع, اگر چه عواملی مانند رضایت از کار, فضا و شرایط کار, نقشآفرینی فرد در محیط کار و ثبات شغلی او در افزایش اخلاق کار او مهم هستند, لیکن عوامل مهمتری هستند که تاثیر آنها بر اخلاق کار بیشتر است و این عوامل عمدتا اجتماعیاند. در این رابطه, یافتههای تحقیق حکایت از آن دارد که افرادی که ارزشهای اجتماعی جامعه سنتی نزدیکترند و نسبت به محیط اجتماعی پیرامون خود خوشبینتر, از نظر میزان اخلاق کاری وضع بسیار مطلوبتری دارند. در مقابل, افرادی که به ارزشهای اجتماعی جامعه شهری امروز کشور نزدیکترند و متعاقبا نوعی بدبینی نسبت به محیط اجتماعی افراد خود دارند, وضع نامناسبتری از نظر اخلاق کار دارند. هر چند در مجموع, اخلاق کار در واحدهای تولیدی صنعتی مورد بررسی چندان مطلوب نیست و متوسط ارزیابی میشود و با شرایط یک جامعه رو به توسعه سازگار نمیباشد'.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دولت امیرعبداللهیان حسین امیرعبداللهیان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان انتخابات دولت سیزدهم حسن روحانی حجاب مجلس افغانستان
سیل ایران هواشناسی تهران شهرداری تهران سازمان هواشناسی باران آتش سوزی یسنا فضای مجازی هلال احمر قوه قضاییه
خودرو قیمت خودرو قیمت دلار مسکن بانک مرکزی دلار قیمت طلا تورم ارز بازار خودرو حقوق بازنشستگان ایران خودرو
صدا و سیما دفاع مقدس مسعود اسکویی مهران غفوریان بی بی سی موسیقی تلویزیون صداوسیما ساواک سریال سینمای ایران تبلیغات
رژیم صهیونیستی جنگ غزه فلسطین اسرائیل حماس روسیه آمریکا ترکیه اوکراین نوار غزه انگلیس ایالات متحده آمریکا
فوتبال پرسپولیس استقلال سپاهان لیگ برتر جواد نکونام باشگاه استقلال علی خطیر رئال مادرید بازی باشگاه پرسپولیس تراکتور
هوش مصنوعی اینستاگرام آیفون دیابت اپل عکاسی ناسا موبایل گوگل تلفن همراه
استرس کبد چرب فشار خون گرما