دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 May, 2024
مجله ویستا
تاریخ مصرف عکس
میدانیم که عکس ابزاری است برای گویش وقادر است بدون نیاز به مترجم، پیام و محتوای خود را با تمام اقوام بشر در میان بگذارد والبته شکی نیست که یک عکس خوب به هر شکل از گویایی و قدرت تاثیر گزاری بالایی برخوردار است. از سوی دیگر به طور طبیعی هر عکس بنا بر ماهیت پیام خود، دارای تاریخ مصرف محدود و یا نامحدودی میباشد. ولی آیا طول عمر یک عکس، نقش تعیین کننده ای در میزان اثر گذاری آن دارد؟ به عقیده من تاریخ مصرف کوتاه نمی تواند برای میزان و وسعت تاثیر گذاری یک عکس محدودیت ایجاد کند.
اما اثر گذاری زیاد میتواند سبب افزایش طول عمر آن شود. زیرا یک عکس بسیار خوب با تاریخ مصرف کوتاه، معمولا از سرعت انتشار قابل توجهی برخوردار است همچنین دراین مدت زمان کوتاه، دامنه بسیار وسیعی از مخاطبین را نیز تحت تاثیر خود قرار میدهد. مثال این مدعا را در عکسهای تبلیغاتی و خبری دنیا بسیار دیده ایم و چه بسا شاهد بوده ایم که چنین عکسهایی توانسته اند در مدت زمان محدودی حوضه اثر گذاری خود را دچار تحولاتی عظیم نمایند. در عوض عکسهایی که از عمر نامحدود برخوردارند معمولا به شکلی محدود در معرض دید مخاطبین خاص قرار می گیرند و انرژی که در درون آنها محصور شده در طول قرنها به آرامی، جهان را تحت تاثیر خود قرار میدهد.
http://kiani.akkasee.com/plist/۳
منبع : مطالب ارسال شده
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سیدابراهیم رئیسی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بالگرد رئیسی ایران ابراهیم رئیسی سقوط بالگرد رئیسی سقوط بالگرد دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی سقوط هلی کوپتر
هلال احمر تهران هواشناسی سیل قوه قضاییه تتلو مشهد سیل مشهد حوادث بارش باران سلامت آموزش و پرورش
یارانه بورس بازار سرمایه قیمت دلار خودرو دلار حقوق بازنشستگان قیمت خودرو ایران خودرو قیمت طلا بازار خودرو مالیات
سینمای ایران سینما نمایشگاه کتاب زری خوشکام علی حاتمی تلویزیون کتاب فیلم نمایشگاه کتاب تهران
قرآن
روسیه رژیم صهیونیستی ولادیمیر پوتین غزه اسرائیل فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس چین اوکراین نوار غزه
فوتبال پرسپولیس لیگ برتر انگلیس استقلال منچسترسیتی فدراسیون فوتبال لیگ برتر بازی تراکتور بارسلونا باشگاه پرسپولیس اشکان دژاگه
هوش مصنوعی سامسونگ ناسا اپل هواپیما آیفون تبلیغات گوگل نمایشگاه ایران هلث
سرطان خواب سازمان غذا و دارو استرس کاهش وزن پزشک ویتامین دیابت سکته