چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا
مبانی اقناع و تبلی غ
نویسنده : حسینیپاکدهی - علی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۱۲/۲۵
رده دیویی : ۳۰۲.۳
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۷۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۲۱۱-۷۰-۸
نگارنده پس از کلیاتی درباره تبلی غ و ارتباط آن با هنر, تبلیغات را چنین تعریف میکند' :برقراری ارتباط از طریق وسایل تبلیغاتی, به منظور اقناع دیگران و تغییر آرای آنان در مورد مسائل معین, تبلیغات نامیده میشود .'وی سپس پیام و اهمیت آن را در اقناع و تبلی غ مطرح نموده مباحث بعدی کتاب را با این عناوین پی میگیرد' :افکار عمومی', 'ارتباط چیست', 'روان شناسی اجتماعی و ارتباط جمعی', 'دشواریها و مسائل در اقناع و تبلی غ', 'آموزش و انگیزش 'و 'روشهای تبلی غ .'
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
غزه ایران دولت سیزدهم رافائل گروسی رئیس جمهور دولت مجلس شورای اسلامی رهبر انقلاب محمد اسلامی انتخابات شورای نگهبان مجلس
هواشناسی سازمان هواشناسی تهران قتل بارش باران پلیس حجاب آموزش و پرورش سیل سلامت شهرداری وزارت بهداشت
قیمت خودرو خودرو شهرداری تهران مالیات مسکن حقوق بازنشستگان قیمت طلا ایران خودرو بازار خودرو قیمت دلار بانک مرکزی سایپا
نمایشگاه کتاب فضای مجازی رضا رویگری تلویزیون نمایشگاه کتاب تهران سینما تئاتر دفاع مقدس سینمای ایران سریال موسیقی کتاب
اینوتکس دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان
اسرائیل رژیم صهیونیستی جنگ غزه فلسطین رفح آمریکا حماس روسیه چین ترکیه نوار غزه اوکراین
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر لیگ قهرمانان اروپا ذوب آهن نساجی لیگ برتر فوتبال ایران بازی لیگ برتر ایران سپاهان جواد نکونام
اپل هوش مصنوعی فناوری سامسونگ آیفون گوگل مایکروسافت باتری ناسا
سازمان غذا و دارو خواب مواد غذایی کمردرد بیماران خاص زیبایی کاهش وزن بیمه