شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا


بازاریابی از طریق وب


بازاریابی از طریق وب
نویسنده : کینگ - جانیسنایت - پلمیسن - جیمز
مترجم : گوهریان - محمدابراهیم
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۱/۲۹
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۷۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/ک۹ب۱۷
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۰۰-۰۹۰۶-۷

کتاب حاضر حاوی مباحثی است درباره آموزش عملی استفاده از شبکه وب برای بازاریابی که این فصل‌ها را شامل می‌شود: 'بازاریابی از طریق وب', 'ارتباطات در صنایع از طریق وب', 'الگوهای بازاریابی از طریق وب', 'فعالیت‌های بازرگانی با وب تقویت می‌شود', 'تدارک برنامه کار', 'اجزا و عناصر متن', 'عناصر دیداری و چند رسانه‌ای', 'جهت‌یابی‌؛ راهنمای بازدیدکنندگان', 'رهنمودهای بازسازی', 'خدمت‌رسانی مطلوب‌؛ عوامل قانونی و بین المللی برای توسعه فروش از طریق وب', 'امکانات پیشرفته وب' و منابع بازاریابی از طریق وب'.