دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 13 May, 2024
مجله ویستا
برنامه ریزی فعالیتها Planning activities
استراتژی ارتباطی شما باید شامل لیست کاملی از فعالیتهای ارتباطی مربوطه باشد که بصورت یک پروژه کاری با زمانبندی مشخص یاشد و مسولیت هر فرد در آن مشخص شده باشد. ممکن است فعالیتها بخورت زیر تقسیم بندی شوند:
▪ نشانه گذاری و شناسنامه شرکت
▪ روابط با رسانه ها
▪ روابط عمومی
▪ انتشارات و ارتباطات نوشتاری
▪ مناسبتها
▪ وب سایت و ارتباطات الکترونیکی
در حالت عممومی وقتی فعالیتهای ارتباطی را برنامه ریزی میکنیم بهتر است موارد زیر را نیز در نظر بگیرید:
▪ از روشهای درهم برهم استفاده نکنید. گاهی بهتر است کمتر انجام دهید اما آنرا به نحو احسن و کارآمد انجام دهید.
▪ منابع مالی و زمانی را نیز در نظر داشته باشید.
▪ توجه لازم را به مخاطب اصلی خود مبذول دارید.
▪ فعالیتهای با تاثیر زیاد و هزینه کم را در اولویت قرار دهای و از کانالهای ثانویه برای ثرفهجویی در وقت و هزینه استفاده نمایید.
منبع : سینرژی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
رهبر انقلاب ایران شورای نگهبان مجلس صادق زیباکلام مجلس شورای اسلامی انتخابات دولت مجلس دوازدهم انتخابات مجلس انتخابات مجلس دوازدهم دولت سیزدهم
هواشناسی تهران شهرداری تهران قتل حج تمتع بارش باران سیل سازمان هواشناسی سلامت زلزله پلیس وزارت بهداشت
قیمت دلار خودرو قیمت طلا سایپا قیمت خودرو بازار خودرو حقوق بازنشستگان مسکن بانک مرکزی گاز نمایشگاه نفت بورس
نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران کتاب تلویزیون تئاتر سالار عقیلی سینمای ایران رضا عطاران نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران دفاع مقدس سینما سریال
کره زمین
رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین غزه جنگ غزه روسیه حماس آمریکا افغانستان سازمان ملل نوار غزه اوکراین
فوتبال استقلال مهدی طارمی پرسپولیس لیگ برتر فولاد خوزستان رئال مادرید هوادار لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران باشگاه پرسپولیس بازی
هوش مصنوعی فناوری شفق قطبی ایرانسل هواپیما ایلان ماسک تبلیغات نوآوری ناسا طوفان خورشیدی اپل
سازمان غذا و دارو کودک ویتامین خواب شیر رژیم غذایی فشار خون واکسیناسیون تجهیزات پزشکی درمان ناباروری بارداری