سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا


اندازه‌گیری رضایت مشتری


اندازه‌گیری رضایت مشتری
نویسنده : اسکندری، محمدرضا,هیل، نایجل,اسکندری، منیره
شماره کنگره : ۸الف۹۶ه/ ۳۳۵/ ۵۴۱۵ H
شابک : ۹۶۴-۳۱۷-۶۱۴-۲
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
تاریخ نشر : ۸۵۰۵۲۵
تعداد صفحه : ۳۵۰
نوبت چاپ : ۱

اين كتاب، با بيان مفاهيم رضايت مشتري، روش‌هاي انجام تحقيق، طراحي پرسش‌نامه، مصاحبه، تجزيه و تحليل و گزارش‌دهي، همراه با جداول، تصاوير، و مثال‌هايي از تحقيقات مشتري، راهنمايي است به منظور طراحي و اجراي صحيح يك تحقيق اندازه‌گيري رضايت مشتري. در كتاب، به تفصيل به چگونگي اندازه‌گيري رضايت مشتري و نحوه‌ي استفاده از اين اطلاعات با هدف افزايش عملكردهاي تجاري در زمينه‌هايي پرداخته شده است كه موجب افزايش رضايت مشتري مي‌شود. عناوين كتاب، بدين‌قرار است: علت اندازه‌گيري رضايت مشتري، اهداف تحقيق، شناخت رفتار مشتري، تحقيق اكتشافي، نمونه‌گيري، روش‌هاي انجام تحقيق، طراحي پرسش‌نامه، مهارت‌هاي مصاحبه‌گري، تجزيه و تحليل و گزارش‌دهي، جنبه‌هاي روابط عمومي، و بيشينه‌سازي مزايا.