سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا
اندازهگیری رضایت مشتری
نویسنده : اسکندری، محمدرضا,هیل، نایجل,اسکندری، منیره
شماره کنگره : ۸الف۹۶ه/ ۳۳۵/ ۵۴۱۵ H
شابک : ۹۶۴-۳۱۷-۶۱۴-۲
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
تاریخ نشر : ۸۵۰۵۲۵
تعداد صفحه : ۳۵۰
نوبت چاپ : ۱
اين كتاب، با بيان مفاهيم رضايت مشتري، روشهاي انجام تحقيق، طراحي پرسشنامه، مصاحبه، تجزيه و تحليل و گزارشدهي، همراه با جداول، تصاوير، و مثالهايي از تحقيقات مشتري، راهنمايي است به منظور طراحي و اجراي صحيح يك تحقيق اندازهگيري رضايت مشتري. در كتاب، به تفصيل به چگونگي اندازهگيري رضايت مشتري و نحوهي استفاده از اين اطلاعات با هدف افزايش عملكردهاي تجاري در زمينههايي پرداخته شده است كه موجب افزايش رضايت مشتري ميشود. عناوين كتاب، بدينقرار است: علت اندازهگيري رضايت مشتري، اهداف تحقيق، شناخت رفتار مشتري، تحقيق اكتشافي، نمونهگيري، روشهاي انجام تحقيق، طراحي پرسشنامه، مهارتهاي مصاحبهگري، تجزيه و تحليل و گزارشدهي، جنبههاي روابط عمومي، و بيشينهسازي مزايا.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
رافائل گروسی نیچروان بارزانی اسماعیل هنیه رهبر انقلاب حج کردستان عراق مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان انتخابات دولت حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم
شهرداری تهران تهران حجاب هواشناسی قوه قضاییه آموزش و پرورش قتل فضای مجازی سلامت سازمان هواشناسی شهرداری پلیس
خودرو مالیات مسکن ایران خودرو قیمت دلار بانک مرکزی قیمت طلا قیمت خودرو بازار خودرو دلار حقوق بازنشستگان قیمت
سریال افعی تهران سریال افعی تهران تئاتر مسعود اسکویی محمدعلی علومی تلویزیون نمایشگاه کتاب دفاع مقدس سینمای ایران صدا و سیما کتاب
مغز دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان گوشی هوشمند
اسرائیل حماس رژیم صهیونیستی غزه فلسطین جنگ غزه آمریکا روسیه رفح اوکراین طوفان الاقصی نوار غزه
پرسپولیس استقلال فوتبال لیگ برتر ذوب آهن نساجی لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران بازی سپاهان رئال مادرید جواد نکونام
هوش مصنوعی اپل سامسونگ آیفون باتری گوگل مایکروسافت تلفن همراه ماهواره ناسا
رژیم غذایی بیمه بیماران خاص زیبایی چای کاهش وزن دندانپزشکی فشار خون سبزیجات