یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 12 May, 2024
مجله ویستا


تعلیم و تربیت استثنائی ـ شماره ۶۸ ـ ۶۹، مرداد و شهریور ۱۳۸۶


تعلیم و تربیت استثنائی ـ شماره ۶۸ ـ ۶۹، مرداد و شهریور ۱۳۸۶
▪ پیشگفتار: ص ۱
▪ تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر درمان اختلال بیان نوشتاری (فاطمه آدم‌زاده): ص ۲
▪ درک گفتار در کودکان ناشنوا (امیر عباس ابراهیمی): ص ۱۲
▪ قصه (لیلا احسانی): ص ۲۷
▪ کودکان تیزهوش دارای اختلال نارسائی توجه / بیش فعالی (فاطمه اصغری هاوستین): ص ۳۱
▪ بررسی نحوه گذران اوقات فراغت نوجوانان کم توان ذهنی مدارس حرفه آموزی شهرستان همدان (زهرا خاقانی‌نژاد): ص ۳۷
▪ اهمیت آگاهی اولیا و مربیان از اختلال‌های یادگیری و تأثیر آن در کاهش افت تحصیلی دانش‌آموزان و تبعات روانی منفی ناشی از آن (ماندانا سپنتا): ص ۵۰
▪ شناخت مشکلات هیجانی کودکان دارای اختلال‌های یادگیری با استفاده از تست‌نقاشی خانه ـ درخت ـ آدم (HTP) و تست آدم (DAP) در مقایسه با کودکان عادی (آسیه سادات سیدعلی لواسانی): ص ۶۴
▪ رویکردهای آموزشی برای حل مشکلات نوشتن (نارسانویسی، وارونه‌نویسی و قرینه‌نویسی) (ظریفه کوره‌گر): ص ۷۸
▪ اختلال نارسائی توجه/بیش فعالی (معصومه محمدزاده): ص ۹۰
▪ شیوه‌های مؤثر در خواندن (مهدی مقنی آرائی): ص ۱۱۷
▪ نحوه ارائه مطلب به نشریه تعلیم و تربیت استثنائی: ص ۱۲۶
دوره انتشار: ماهنامه
موضوع: علوم انسانی
صاحب امتیاز: سازمان آموزش و پرورش استثنایی
مدیر مسئول: دکتر مجید قدمی
سردبیر: دکتر علاء طلوعی
مدیر اجرایی: اسماعیل برقی
محل انتشار: تهران
تلفن: ۸۸۰۵۱۷۷۰-۲-۶۶۴۹۲۳۲۸ (۰۲۱)
فاکس: ۶۶۴۹۲۳۲۸ (۰۲۱)
صندوق پستی: ۳۳۳۴-۱۴۱۵۵
گستره توزیع: سراسری
نشانی الکترونیک: seo@magiran.com
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاع‌رسانی آفتاب)