پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
SMS
● انکار اختلال های آشکار در ارسال SMS
اختلال در ارسال SMS در روزهای اخیر در برخی از مناطق تهران به اوج خود رسیده است، به طوری كه برای به مقصد رسیدن پیامها باید ارسال هر SMS چند بار تكرار شود؛ مشكلی كه به عادتی برای شهروندان در زمان واگذاریهای جدید تبدیل شده است!
اما مدیران مربوط در شركت ارتباطات سیار همچنان تاكید داشتند كه هیچگونه خرابی و اختلال در شبكهی SMS اپراتور اول تلفن همراه دیده نمیشود و جریان عادی ارسال SMS ادامه دارد؛ تا اینكه پس از بررسیهای مجدد امروز اعلام شد كه اختلالات، به بروز مشكل در یكی از مراكز SMS مربوط بوده است.
خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، چند روز پیش برای جویا شدن علت اختلال در شبكهی پیام كوتاه با معاون نظارت و مدیریت شبكهی شركت ارتباطات سیار تماس گرفت كه او عنوان كرد: شبكه و مراكز SMS ارتباطات سیار در مناطق مختلف تهران را بررسی كردهایم و هیچگونه خرابی و اختلالی در رابطه با سیستم ما وجود ندارد.
او افزوده بود: ممكن است به دلیل بهینهسازی و توسعه كه عمدتا برای كابل برگردان و تست شبكه و افزودن ظرفیت جدید به شبكه انجام میشود، در برخی از مواقع در بعضی از مراكز مشكلی به وجود آید كه با بازنگری و كنترل شبكه روال ترافیك جریان پیدا میكند.
اما این اختلالات همچنان ادامه داشت كه وجود مشكل مجددا به مسوولان شركت ارتباطات سیار اعلام شد و این بار گفته شد كه ممكن است مركز SMS منطقهای كه در آن تردد میكنید دچار مشكل شده باشد.
بر این اساس گویا سرانجام پس از چند روز ماموری از شركت ارتباطات سیار به منطقههای مورد نظر فرستاده شد و تستهای لازم به عمل آمد و گویا این بار هم دلیلی برای اختلال وجود نداشت! اما با گذشت چند روز این اختلالات همچنان ادامه یافت؛ به طوری كه در اكثر مناطق تهران مشتركان برای ارسال SMS با مشكل روبهرو بودند.
تا اینكه محمدحسین فلاح اصغری - معاون نظارت و مدیریت شبكهی شركت ارتباطات سیار - امروز جمعه به خبرنگار ایسنا اعلام كرد كه این اختلالات به بروز مشكل در سیستم انتقال مركز SMS الغدیر مربوط بوده و در حال حاضر این مشكلات بر طرف شده است.
به گزارش ایسنا، وجود اختلال در شبكهی SMS اپراتور اول تنها مشكل موجود برای مشتركان نبود، بلكه بعضا مشكلاتی در زمینهی برقراری تماس و مكالمات نیز دیده میشد كه مسوولان مخابرات بارها اعلام كردند با توجه به این كه توسعه در شبكه در حال انجام است، وجود این اختلالات طبیعی است!
این در حالی است كه وجود بیش از ۱۵ میلیون مشترك بر روی شبكهی این اپراتور، ادامهی واگذاریها و ثبتنام جدید، اتخاذ تصمیمات جدیتری دربارهی افزایش كیفیت مكالمات و خدمات تلفن همراه را میطلبد.
منبع : پایگاه اطلاع رسانی ITanalyze
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران آمریکا اسرائیل روز معلم دولت مجلس شورای اسلامی معلمان رهبر انقلاب بابک زنجانی خلیج فارس مجلس دولت سیزدهم
آتش سوزی تهران زلزله معلم پلیس قوه قضاییه شهرداری تهران سیل آموزش و پرورش فضای مجازی سلامت سازمان هواشناسی
قیمت خودرو قیمت طلا قیمت دلار خودرو بازار خودرو دلار بانک مرکزی ایران خودرو سایپا کارگران روز کارگر تورم
فیلم سینمایی تلویزیون سریال سینما مسعود اسکویی سینمای ایران دفاع مقدس فیلم رسانه ملی تئاتر
مکزیک
رژیم صهیونیستی فلسطین غزه جنگ غزه حماس روسیه چین نوار غزه ترکیه عربستان یمن اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس سپاهان تراکتور علی خطیر لیگ برتر ایران رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا باشگاه استقلال بایرن مونیخ لیگ برتر
هوش مصنوعی تلفن همراه همراه اول اپل عیسی زارع پور اینستاگرام تبلیغات گوگل وزیر ارتباطات ناسا پهپاد
سرطان کارگر فشار خون کبد چرب دیابت بیماری قلبی ویتامین کاهش وزن قهوه