دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا


101 روش بازاریابی در اینترنت (Net marketing)


تاریخ نشر : ۸۴۰۶۳۰
تیراژ : ۱۵۰۰
تعداد صفحه : ۶۰۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۷۷-۱۲۱-۰
رده دیویی : ۶۵۸.۸۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : فخریاسری - عبدالوهاب
نویسنده : سویینی - سوزان
مترجم : فرزانه - فاطمه

این کتاب شامل 101 روش در باب نحوه‌ی بهره‌گیری از معرفی ویژه سایت، بازاریابی و راه‌کارهای تبلیغاتی در اینترنت است. مباحث کتاب عبارتند از: 'تعیین اهداف برای وب‌ سایت'، 'از طرح اولیه تا برنامه‌نویسی سایت'، 'عواملی که موجب بازگشت بینندگان سایت می‌شود'، 'بازاریابی ویروسی'، 'کسب اجازه بازاریابی'، 'شناساندن سایت به موتورهای جستجو'، 'ثبت سایت در موتورهای جست و جو و فهرست‌های موضوعی'، 'استفاده از فایل‌های امضا به منظور افزایش ترافیک سایت'، 'فواید ایمیل'، 'پاسخ دهنده‌ی خودکار'، 'استفاده از گروه‌های خبری'، 'بازاریابی ثمربخش با لیست‌های پستی عمومی'، 'راه‌اندازی لیست پستی شخصی'، 'پیوند سایت خود در سایر سایت‌ها'، 'برنامه‌های ارجاعی (Affiliate prigram)'، 'ابر فهرست‌ها، منبع دیگری برای معرفی سایت'، 'برنده شدن در سایت‌های جایزه دهنده و سایت‌های خارق العاده (Goolsite)'، 'تبلیغات ثمربخش به صورت آنلاین'، مراکز خرید اینترنتی(Cybermall)'، 'ارتباط با رسانه‌ها'، 'افزایش ترافیک سایت به کمک مجلات الکترونیکی'، 'حلقه‌های وب یکی دیگر از ابزارهای تبلیغاتی در اینترنت'، 'انتقال اطلاعات برگزیده (Casting) و رسانه‌ غنی (rich media)'، 'توصیه‌هایی برای افتتاح مجازی وب سایت'، 'تبلیغات آنلاین تاثیر‌گذار'، 'تحلیل ترافیک وب سایت' و 'ارزیابی موفقیت سایت در وب'.


همچنین مشاهده کنید