سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا


مدیریت امور مشتریان الکترونیکی CRMـE


مدیریت امور مشتریان الکترونیکی CRMـE
نویسنده : تارخ - محمدجعفر
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۱/۲۵
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۹۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۵/ت۲م۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۸۴۸-۲۰-۶

در نوشتار حاضر پس از بررسی مفاهیم اولیه CRM و رویکردهای مشتری مدار آن, در خصوص شیوه‌های نوین و راه‌کارهای جدید تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات (ICT) سخن می‌رود, سپس مفاهیم و تعاریف ECRM تشریح می‌گردد. در ادامه نحوه به کارگیری این تکنولوژی و راه کارهای آمیزش آن با مباحث مربوط به چرخه عمر روابط با مشتریان بیان و الگوهای شرکت‌های معتبر و موفق بررسی می‌شود.