شنبه, ۲۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 18 May, 2024
مجله ویستا


توسعهٔ مهندسی بازار ـ سال اول، شماره ۳، پائیز ۱۳۸۶


▪ سرمقاله/آیا مشتری رئیس است: ص ۲
▪ بازار خبر: ص ۴
▪ گفتگو/توسعه مهندسی بازار؛ نیاز امروز بازاریابی کشور: ص ۱۰
▪ ریخت‌شناسی تبلیغات سیاسی در کشورهای غربی: ص ۱۴
▪ کار گروهی ؛ رمز موفقیت سازمانها در کسب و کار رقابتی: ص ۲۰
▪ اجتناب از چهار خطر در مدیریت ارتباط با مشتریان: ص ۲۲
▪ جدول زمانبندی سمینارهای ۴ ساعته پاییزی در نیمه دوم سال ۱۳۸۶ مربوط به دپارتمان کوچینگ/برگزاری اولین دوره های علمی - کاربردی کوچینگ در TMBA: ص ۲۴
▪ سمینارهای مربوط به حوزه بازاریابی نیمه دوم سال ۱۳۸۶ - TMBA: ص ۲۵
▪ میزگرد / آسیب شناسی آموزشی بازرگانی در کشور/تهیه و تنظیم: احمد آخوندی ، محسن جاوید موید: ص ۲۶
▪ ارتباطات، کلید موفقیت سرپرستان فروش: ص ۳۳
▪ تجزیه و تحلیل منافع اقتصادی تبلیغات: ص ۳۶
▪ گفت آوردهای برایان تریسی، خالق اثر قورباغه ات را قورت بده در تهران: ص ۳۸
▪ معرفی کتابهای خارجی/جعبه ابزار بازاریابی: ص ۴۲
▪ بازار کتاب: ص ۴۴
▪ فروشگاه اینترنتی: تازه‌ترین کتاب‌های بازاریابی، تبلیغات و مدیریت: ص ۴۷
فصلنامه توسعه مهندسی بازار
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: پرویز درگی
سردبیر: احمد آخوندی
نشانی: خیابان آزادی ـ جنب مترو ـ خیابان شاهین ـ پلاک ۸ ـ طبقه سوم
تلفن: ۴-۶۶۰۲۸۴۰۱
فکس: ۶۶۰۲۸۴۰۵
سایت اختصاصی: www.tmba.ir
نشانی الکترونیک: info@tmba.ir
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاع‌رسانی آفتاب)