سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا


مدیریت بازاریابی


مدیریت بازاریابی
نویسنده : کاتلر - فیلیپ
مترجم : فروزنده - بهمن
محل نشر : اصفهان
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۸/۰۳
نوبت ویرایش : ۹
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : رحلی
جلد : سولفون
تعداد صفحه : ۸۵۲
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۱۳/ک۲م۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۰۲۳-۲۳-۵

در کتاب حاضر, مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی در پنج بخش و 24 فصل تدوین یافته که عناوین بخش‌های اصلی عبارت‌اند از' :مفهوم مدیریت بازاریابی', 'تجزیه و تحلیل فرصت‌های بازار', 'تهیه خط مشی بازاریابی', 'برنامه‌ریزی برنامه‌های بازاریابی 'و 'اداره و مدیریت تلاش‌های بازار .'