چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 15 May, 2024
مجله ویستا


مفاهیم استراتژیک در اقتصاد نوین: تجارت الکترونیک و اینترنت


مفاهیم استراتژیک در اقتصاد نوین: تجارت الکترونیک و اینترنت
گردآورنده : مستاجران - علی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۸/۰۸
رده دیویی : ۶۵۸.۰۵
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۵۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۲۶۶-۲۹-۰

کتابچه حاضر مشتمل بر چهار بخش است .در بخش نخست عوامل تغییر دهنده اقتصاد معرفی می‌شود, سپس تاثیر این عوامل بر بنگاه‌ها بررسی می‌گردد .در بخش دوم, نظریه و تحلیل برخی از اقتصاددانان درباره تغییرات جدید و پدیده تجارت الکترونیک درج شده و بخش سوم و چهارم به شرح وظایف و نقش‌های جدید مدیران و دیگر نیروهای اجرایی در عصر تجارت الکترونیکی اختصاص یافته است .