چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 15 May, 2024
مجله ویستا
مفاهیم استراتژیک در اقتصاد نوین: تجارت الکترونیک و اینترنت
گردآورنده : مستاجران - علی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۸/۰۸
رده دیویی : ۶۵۸.۰۵
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۵۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۲۶۶-۲۹-۰
کتابچه حاضر مشتمل بر چهار بخش است .در بخش نخست عوامل تغییر دهنده اقتصاد معرفی میشود, سپس تاثیر این عوامل بر بنگاهها بررسی میگردد .در بخش دوم, نظریه و تحلیل برخی از اقتصاددانان درباره تغییرات جدید و پدیده تجارت الکترونیک درج شده و بخش سوم و چهارم به شرح وظایف و نقشهای جدید مدیران و دیگر نیروهای اجرایی در عصر تجارت الکترونیکی اختصاص یافته است .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رئیس جمهور مجمع تشخیص مصلحت نظام مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه دولت سیزدهم رهبر انقلاب مجلس شورای نگهبان صادق زیباکلام قوه قضائیه مجلس دوازدهم
قتل تهران پلیس هواشناسی شهرداری تهران آموزش و پرورش بارش باران دستگیری پلیس راهور سازمان هواشناسی سیل وزارت بهداشت
یارانه قیمت خودرو دلار قیمت دلار بانک مرکزی قیمت طلا خودرو سایپا بازار خودرو بورس مسکن ایران خودرو
فردوسی آلیس مونرو نمایشگاه کتاب همایون شجریان سحر دولتشاهی کتاب نمایشگاه کتاب تهران شاهنامه سینمای ایران تلویزیون دفاع مقدس
دانشگاه تهران وزارت علوم فضا تحقیقات و فناوری
اسرائیل رژیم صهیونیستی آمریکا غزه فلسطین روسیه جنگ غزه حماس نوار غزه افغانستان اوکراین طوفان الاقصی
فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ برتر رئال مادرید باشگاه استقلال فولاد خوزستان لیگ برتر ایران مهدی طارمی فولاد بازی جواد نکونام
گوگل هوش مصنوعی همراه اول موبایل ناسا تبلیغات تلفن همراه هواپیما نوآوری شفق قطبی دوربین
زوال عقل کاهش وزن ویتامین کودک نمک دیابت سلامت روان پرستار