دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 13 May, 2024
مجله ویستا
تعلیم و تربیت استثنائی ـ شماره ۸۲، مهر ۱۳۸۷
▪ سخن سردبیر میهمان: ص ۱
▪ برنامهٔ آموزش حرفهای برای دانشآموزان کمتوان ذهنی از دیدگاه والدین / سیدعلی صمدی: ص ۳
▪ کارآمدسازی آموزش حرفهای برای کودکان و نوجوانان کمتوان ذهنی ایرانی / سیدمحسن اصغری نکاح: ص ۱۴
▪ مهارتهای اجتماعی زمینهساز اشتغال دانشآموزان با نیازهای ویژه / اکبر سلیمان نژاد ، عالیه شاطرلو: ص ۲۶
▪ چالشها و راهکارها در آموزش مهارتهای حرفهای به دانشآموزان کمتوان ذهنی / شهپر فتحی: ص ۳۷
▪ رابطهٔ آموزشهای دوره مهارتهای حرفهای با شکلگیری مهارتهای اساسی زندگی و ایجاد زمینهٔ اشتغال فارغالتحصیلان پسر کمتوان ذهنی شهر همدان / ایرج بصیری: ص ۴۷
▪ نقش مهارتهای اجتماعی در زمینهسازی برای اشتغال / ظریف کوزهگر: ص ۵۶
▪ تحقق نقش دروس نظری در افزایش کارایی حرفهای دانشآموزان کمتوان ذهنی / کریم شیرزاد: ص ۶۲
▪ وارد کردن آموزش شغلی در برنامهٔ درسی: اولین گام جهت حل مشکل ترک تحصیل در آموزش ویژه / جین ای رازقی؛ مترجم: قربان همتی علمدارلو ، ستاره شجاعی: ص ۶۸
▪ آموزش شغلی به افراد دیر آموز / اکسوما ، آر رامار و آدما ، جی لوگان: ص ۷۹
▪ استفاده از سنجش بومی در برنامهریزی استخدام و انتقال / ادوارد گراسو؛ مترجم: فریده رئیسی ماکیانی: ص ۸۹
▪ معرفی کتاب: ص ۹۹
▪ برنامهٔ آموزش حرفهای برای دانشآموزان کمتوان ذهنی از دیدگاه والدین / سیدعلی صمدی: ص ۳
▪ کارآمدسازی آموزش حرفهای برای کودکان و نوجوانان کمتوان ذهنی ایرانی / سیدمحسن اصغری نکاح: ص ۱۴
▪ مهارتهای اجتماعی زمینهساز اشتغال دانشآموزان با نیازهای ویژه / اکبر سلیمان نژاد ، عالیه شاطرلو: ص ۲۶
▪ چالشها و راهکارها در آموزش مهارتهای حرفهای به دانشآموزان کمتوان ذهنی / شهپر فتحی: ص ۳۷
▪ رابطهٔ آموزشهای دوره مهارتهای حرفهای با شکلگیری مهارتهای اساسی زندگی و ایجاد زمینهٔ اشتغال فارغالتحصیلان پسر کمتوان ذهنی شهر همدان / ایرج بصیری: ص ۴۷
▪ نقش مهارتهای اجتماعی در زمینهسازی برای اشتغال / ظریف کوزهگر: ص ۵۶
▪ تحقق نقش دروس نظری در افزایش کارایی حرفهای دانشآموزان کمتوان ذهنی / کریم شیرزاد: ص ۶۲
▪ وارد کردن آموزش شغلی در برنامهٔ درسی: اولین گام جهت حل مشکل ترک تحصیل در آموزش ویژه / جین ای رازقی؛ مترجم: قربان همتی علمدارلو ، ستاره شجاعی: ص ۶۸
▪ آموزش شغلی به افراد دیر آموز / اکسوما ، آر رامار و آدما ، جی لوگان: ص ۷۹
▪ استفاده از سنجش بومی در برنامهریزی استخدام و انتقال / ادوارد گراسو؛ مترجم: فریده رئیسی ماکیانی: ص ۸۹
▪ معرفی کتاب: ص ۹۹
تعلیم و تربیت استثنائی
صاحب امتیاز: سازمان آموزش و پرورش استثنایی
مدیر مسئول: دکتر مجید قدمی
سردبیر: دکتر داریوش فرهود
مدیر اجرایی: اسماعیل برقی
تلفن: ۲-۸۸۰۵۱۷۷۰-۸۸۰۳۹۲۹۵-۸۸۶۰۵۷۵۹ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان شید برادران مظفر، شماره ۳۰، سازمان آموزش و پرورش استثنایی.
صندوق پستی: ۳۳۳۴-۱۴۱۵۵
سایت اختصاصی: www.seo.medu.ir
صاحب امتیاز: سازمان آموزش و پرورش استثنایی
مدیر مسئول: دکتر مجید قدمی
سردبیر: دکتر داریوش فرهود
مدیر اجرایی: اسماعیل برقی
تلفن: ۲-۸۸۰۵۱۷۷۰-۸۸۰۳۹۲۹۵-۸۸۶۰۵۷۵۹ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان شید برادران مظفر، شماره ۳۰، سازمان آموزش و پرورش استثنایی.
صندوق پستی: ۳۳۳۴-۱۴۱۵۵
سایت اختصاصی: www.seo.medu.ir
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاعرسانی آفتاب)
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران صادق زیباکلام مجلس شورای اسلامی مجلس دولت مجلس دوازدهم انتخابات مجلس انتخابات انتخابات مجلس دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور دولت سیزدهم
قتل سیل تهران هواشناسی فضای مجازی شهرداری تهران زلزله سازمان هواشناسی وزارت بهداشت پلیس سلامت بارش باران
سایپا خودرو حج تمتع قیمت دلار قیمت خودرو قیمت طلا گاز بازار خودرو حقوق بازنشستگان نمایشگاه نفت ایران خودرو بانک مرکزی
نمایشگاه کتاب کتاب نمایشگاه کتاب تهران دفاع مقدس جشنواره فیلم فجر تئاتر سینمای ایران تلویزیون رضا عطاران سینما نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران سریال
فناوری کره زمین
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه روسیه آمریکا حماس افغانستان سازمان ملل رفح اوکراین
فوتبال پرسپولیس رئال مادرید لیگ برتر بازی باشگاه پرسپولیس هوادار لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال لیگ برتر ایران سپاهان تراکتور
شفق قطبی هوش مصنوعی همراه اول خورشید ایلان ماسک تبلیغات ناسا اپل نوآوری گوگل
سرطان کاهش وزن رژیم غذایی آلزایمر دیابت فشار خون قهوه بارداری افسردگی