سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 14 May, 2024
مجله ویستا


ابزارهای جذب مشتری


ابزارهای جذب مشتری
نویسنده : رامین عیدی
شماره کنگره : ۲الف۹ع/۵/HF۵۴۱۵
شابک : ۹-۳۱-۵۸۱۶-۹۶۴
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
تاریخ نشر : ۰۹/۰۸/۸۵
تعداد صفحه : ۷۴
تیراژ : ۱۰۰۰
نوبت چاپ : ۱

مطالب كتاب با اين فرض نوشته شده كه راه موفقيت و كسب درآمد افراد، بسته به متعهد بودن در انجام خدمات به مشتري، با كيفيت و برخورد مناسب است. كتاب با توصيه‌ها و تمرينات مختلف نگاشته شده، اهداف اصلي آن بدين‌قرار است: داشتن ديدگاه مثبت نسبت به ارباب‌رجوع و مشتريان، حل مشكلات و دادن اطلاعات به ارباب رجوع و مشتريان، نشان دادن اهميت مشتري‌گرايي با كيفيت، معرفي ابزار مورد نياز برخورد با ارباب‌رجوع و مشتري، و آرام كردن و برخورد مناسب با ارباب‌رجوع و مشتري عصباني و ناراضي.