یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 19 May, 2024
مجله ویستا


مقدمات رفتار اداری (تکریم ارباب رجوع)


مقدمات رفتار اداری (تکریم ارباب رجوع)
نویسنده : کلهر - منوچهر
محل نشر : قزوین
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۸/۳۰
رده دیویی : ۱۷۴.۳۳۱
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۱۷۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : ۴۹۰۵ HD /ک۸م۷
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۵۳۶-۸۱-X

این مجموعه حاوی مباحثی است درباره اخلاق اجتماعی و تکریم ارباب رجوع که این عناوین را شامل می‌شود: 'نظریه‌های اخلاقی', 'اخلاق اسلامی', 'تئوری‌های سازمان و مدیریت', 'مسائل اداری', 'ارباب رجوع گرایی', 'جلب رضایت ارباب رجوع' و 'شش ویژگی مهم کارکنان موفق در رابطه با ارباب رجوع'.