دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا


دایره‌المعارف بازاریابی از A تا Z: هشتاد مفهوم که هر مدیری باید بداند


دایره‌المعارف بازاریابی از A تا Z: هشتاد مفهوم که هر مدیری باید بداند
نویسنده : ابراهیمی، عبدالحمید,دانشور، محمد,کاتلر، فیلیپ,درخشان، احمد,مهرانی، هرمز,مهدیه، امید
شماره کنگره : ۲د۲ك/۵۴۱۵ HF
شابک : ۹۶۴-۸۰۳۵-۵۰-۴
رده دیویی : ۶۵۸.۸
تاریخ نشر : ۸۵۰۶۱۳
تعداد صفحه : ۲۳۸
نوبت چاپ : ۱