یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا
اندازهگیری سطح بلوغ تجارت الکترونیکی در فروشگاههای اینترنتی فعال ایران
در مورد رند توسعه تجارت الکترونیکی و مراحل آن بحثهای زیادی شده است. روند رو به رشد فروشگاههای اینترنتی در ایران نیز (که اغلب بدون دانش کافی در زمینهٔ تجارت الکترونیکی صورت میگیرد) برای رفع نواقص موجود نیاز به کالبد شکافی علمی ـ کاربردی مناسب دارد.
در این مقاله با بررسی مدلهای مختلف بلوغ الکترونیکی، مدلی مناسب با شرایط ایران طراحی شد و بهصورت کاربردی میزان و درجهٔ بلوغ سایتهای تجارت الکترونیکی در ایران با استفاده از اطلاعات بهار ۱۳۸۴ تعیین و ارزیابی شده است.
سعیدفتحی
شهریار عزیزی
شهریار عزیزی
منبع : معاونت برنامهریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
شورای نگهبان آمریکا مجلس شورای اسلامی انتخابات دولت حجاب حسین امیرعبداللهیان جنگ دولت سیزدهم حسن روحانی انتخابات مجلس دوازدهم عراق
تهران شهرداری تهران قتل سیل هواشناسی فضای مجازی سامانه بارشی شهرداری باران آموزش و پرورش یسنا سلامت
خودرو قیمت طلا بازار خودرو قیمت دلار قیمت خودرو یارانه بانک مرکزی دلار مسکن ایران خودرو حقوق بازنشستگان تورم
تلویزیون نمایشگاه کتاب سینمای ایران دفاع مقدس صدا و سیما سینما مسعود اسکویی صداوسیما کتاب موسیقی مهران غفوریان سریال
دانش بنیان
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین حماس جنگ غزه روسیه اوکراین امیرعبداللهیان عربستان نوار غزه انگلیس
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر مهدی طارمی جواد نکونام سپاهان رئال مادرید بارسلونا بازی باشگاه استقلال لیگ برتر انگلیس
باتری اپل اینستاگرام آیفون گوگل عکاسی ناسا مایکروسافت
خواب بیمارستان کاهش وزن فشار خون چای توت فرنگی آلرژی کبد چرب