پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 16 May, 2024
مجله ویستا


ارزشیابی عملکرد کارکنان


ارزشیابی عملکرد کارکنان
نویسنده : گودرزی - ناصر
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۵/۱۸
رده دیویی : ۶۵۸.۳۱۲۵
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۲۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۵۴۹/۵/ف‌لا۴گ۹
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۸۰۶۵-۰۸-X

در فصل نخست کتاب اهداف ارزشیابی عملکرد, تعاریف و نظام ارزشیابی عملکرد به بحث گذاشته شده است. فصل دوم, شرح انواع روش‌های ارزیابی عملکرد است. در فصل سوم انواع ابزارهای کسب اطلاعات لازم در خصوص افراد و ارزشیابی عملکردها معرفی شده است. فصل چهارم درباره مشکلات و خطاهای ارزشیابی عملکرد است. در فصل پنجم ـ مطابق آخرین مرحله از فرایند ارزشیابی عملکرد ـ بازخوردهای لازم و آگاه کردن کارکنان ارزیابی عملکرد مطرح شده است. در ابتدای هر فصل به اهداف رفتاری اشاره گردیده و در پایان, خلاصه فصل, همراه با چند پرسش آورده شده است. برای مثال در کتاب خاطرنشان می‌شود: 'یکی از دلایل عمده پایین بودن بهره‌وری فردی در شرکت‌های تولیدی و خدماتی, عدم توجه به ارزیابی دقیق و انتصاب درست مدیران و کارکنان است'.