دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 13 May, 2024
مجله ویستا


مدیریت کیفیت پویا


تاریخ نشر : ۸۴۰۶۰۹
تیراژ : ۱۰۰۰
تعداد صفحه : ۳۰۴
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۹۵۵۴۱-۹-X
رده دیویی : ۶۵۸.۵۶۲
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : همدان
ویراستار : انصاری - مهدی
نویسنده : تبول - جیمز
مترجم : قربانی - پروانه

نویسنده در معرفی کتاب می‌گوید: 'ما در خلال این کتاب، توسعه و مفهوم کیفیت را دنبال کرده‌ایم که روند فوق‌العاده‌ی آن در نهایت منجر به هم‌گرایی و ادغام دو عنصر تولید و بازاریابی شده است. همان طور که ما مشاهده کردیم کیفیت، اولین و مهم‌ترین فاکتور در ذهن خریدار است که در مورد یک پیشنهاد در جواب به تعهدی که داده شده، شکل می‌گیرد. با دخیل کردن نظرات خریداران در امور یک اداره یا یک مرکز فروش، پویایی کیفیت به دنبال آن است تا از طریق شکل‌گیری تدریجی آن و تحقیق در مورد مزیت رقابتی و تعیین کننده، این امر غیر ممکن را عملی سازد. همان طور که تاریخچه‌ی کوتاه ما نشان می‌دهد، کیفیت را می‌توان از طریق انباشته شدن پایدار دانش فنی و صمیمیت و انتقال درباره‌ی اندوخته علمی یک سازمان پایه‌ریزی کرد'.