پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا


مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی و مواد غذایی


مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی و مواد غذایی
نویسنده : کرافورد -
مترجم : دهقانیان - سیاوشقربانی - محمدقزلی - فرخ‌دین
ویراستار : شاهنوشی - ناصر
محل نشر : مشهد
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۰/۲۶
رده دیویی : ۳۳۸.۱
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۵۱۲
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۹۰۰۰/۹/آ۱ک۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۳۸۶-۰۵۵-۸

این کتاب به منظور آشنایی با برنامه‌ها و سیاست‌های بازاریابی محصولات کشاورزی و مواد غذایی تدوین شده‌است . نوشتار حاضر در قالب 12فصل تنظیم یافته با عناوینی همچون : مفهوم و نظام‌های بازاریابی ـ آزادسازی بازار ـ راهکار, برنامه‌ریزی و کنترل بازاریابی ـ توسعه محصول جدید ـ مدیریت محصول ـ مدیریت شبکه و توزیع فیزیکی ـ ارتباطات بازاریابی ـ هزینه‌ها و حاشیه‌های بازاریابی و ...