دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 13 May, 2024
مجله ویستا
مهمانی - PARTY
سال تولید : ۱۹۹۶
کشور تولیدکننده : پرتغال و فرانسه
محصول : پائولو برانکو
کارگردان : مانوئل دِ اولیویرا
فیلمنامهنویس : مانوئل دِ اولیویرا
فیلمبردار : رناتو برتا
هنرپیشگان : میشل پیکولی، ایرنه پاپاس، لئونور سیلویرا، روگریو سامورا و سوفیا آلوس
نوع فیلم : رنگی، ۹۵ دقیقه
بندر آزورس، پرتغال. ̎رویگریو̎ (سامورا) و ̎لئونور̎ (سیلویرا) به افتخار ̎میشل̎ (پیکولی) که مردی میانسال است، و محبوبهاش، ̎ایرنه̎ (پاپاس) که یک ستارهٔ سرشناس سینمای یونان است، در ویلایشان یک مهمانی ترتیب دادهاند. مدت زمان زیادی از حضور مهمانان نمیگذرد که علاقهای آشکار میان ̎لئونور̎ و ̎میشل̎ به وجود میآید و ایندو را وادار میسازد به سمت مکانی خلوت حرکت کنند. پنج سال بعد، این چهار نفر بار دیگر در یک مهمانی دور هم جمع میشوند و پس از ساعتها گفتوگو و مباحثه در مورد تفاوتهای مردان و زنان، احساسات، بینشهای اجتماعی و اظهارنظرهای قابل توجه، هر کدام به راهی میروند.
● کمدی رمانتیکی فرانسوی زبان از فیلمساز هشتاد و هشت سالهٔ پرتغالی (د اولیویرا از سال ۲۰۰۱ مسنترین فیلمساز تاریخ سینمای جهان شد). د اولیویرا برای پاسخگوئی به سئوالاتی که دربارهٔ عشق مطرح میکند، به جاذبهٔ نظریههای روشنفکری متوسل میشود، در حالیکه خود، جاذبهٔ لازم برای طرح چنین سئوالاتی را فراهم نکرده است. فیلم پُر حرف است و شخصیتها بیشتر نماد به نظر میآیند تا انسان. با این همه، پیکولی و پاپاس بسیار تأثیرگذار هستند.
کشور تولیدکننده : پرتغال و فرانسه
محصول : پائولو برانکو
کارگردان : مانوئل دِ اولیویرا
فیلمنامهنویس : مانوئل دِ اولیویرا
فیلمبردار : رناتو برتا
هنرپیشگان : میشل پیکولی، ایرنه پاپاس، لئونور سیلویرا، روگریو سامورا و سوفیا آلوس
نوع فیلم : رنگی، ۹۵ دقیقه
بندر آزورس، پرتغال. ̎رویگریو̎ (سامورا) و ̎لئونور̎ (سیلویرا) به افتخار ̎میشل̎ (پیکولی) که مردی میانسال است، و محبوبهاش، ̎ایرنه̎ (پاپاس) که یک ستارهٔ سرشناس سینمای یونان است، در ویلایشان یک مهمانی ترتیب دادهاند. مدت زمان زیادی از حضور مهمانان نمیگذرد که علاقهای آشکار میان ̎لئونور̎ و ̎میشل̎ به وجود میآید و ایندو را وادار میسازد به سمت مکانی خلوت حرکت کنند. پنج سال بعد، این چهار نفر بار دیگر در یک مهمانی دور هم جمع میشوند و پس از ساعتها گفتوگو و مباحثه در مورد تفاوتهای مردان و زنان، احساسات، بینشهای اجتماعی و اظهارنظرهای قابل توجه، هر کدام به راهی میروند.
● کمدی رمانتیکی فرانسوی زبان از فیلمساز هشتاد و هشت سالهٔ پرتغالی (د اولیویرا از سال ۲۰۰۱ مسنترین فیلمساز تاریخ سینمای جهان شد). د اولیویرا برای پاسخگوئی به سئوالاتی که دربارهٔ عشق مطرح میکند، به جاذبهٔ نظریههای روشنفکری متوسل میشود، در حالیکه خود، جاذبهٔ لازم برای طرح چنین سئوالاتی را فراهم نکرده است. فیلم پُر حرف است و شخصیتها بیشتر نماد به نظر میآیند تا انسان. با این همه، پیکولی و پاپاس بسیار تأثیرگذار هستند.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رهبر انقلاب شورای نگهبان مجلس مجلس شورای اسلامی صادق زیباکلام دولت مجلس دوازدهم انتخابات انتخابات مجلس انتخابات مجلس دوازدهم دولت سیزدهم
هواشناسی تهران شهرداری تهران قتل بارش باران حج تمتع سیل سلامت سازمان هواشناسی زلزله پلیس وزارت بهداشت
خودرو قیمت دلار قیمت طلا سایپا قیمت خودرو بانک مرکزی بازار خودرو مسکن بورس گاز ایران خودرو حقوق بازنشستگان
نمایشگاه کتاب کتاب تئاتر نمایشگاه کتاب تهران سالار عقیلی تلویزیون سینمای ایران نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران رضا عطاران دفاع مقدس سریال سینما
خورشید دانشگاه تهران کره زمین
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه حماس روسیه آمریکا افغانستان سازمان ملل نوار غزه اوکراین
استقلال فوتبال مهدی طارمی پرسپولیس لیگ برتر فولاد خوزستان رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران بازی لیگ برتر ایران باشگاه پرسپولیس هوادار
هوش مصنوعی شفق قطبی تبلیغات ایرانسل نوآوری دبی گوگل ایلان ماسک ناسا اپل
ویتامین خواب کودک تجهیزات پزشکی شیر کاهش وزن افسردگی فشار خون درمان ناباروری بارداری زایمان