دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا


مبانی ارتباط, تبلی‌ غ و اقناع


مبانی ارتباط, تبلی‌ غ و اقناع
نویسنده : کیا - علی‌اصغرسعیدی - رحمان
ویراستار : حقیقی - مریم
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۵/۳۱
رده دیویی : ۳۰۲.۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۳۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : ۹۰ P /ک۹
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۷۰۷-۵۹-۹

بخش آغازین کتاب (ارتباطات و تبلی‌ غ) به پیام و اهمیت آن, در اقناع و تبلی‌ غ, بررسی افکار عمومی, چیستی ارتباط, روان شناسی اجتماعی و ارتباط جمعی, دشواری‌ها و مسائل مختلف در اقناع و تبلی‌ غ و نظایر اختصاص دارد. در بخش دوم (مبانی تبلی‌ غ) علاوه بر شرح خصوصیات, انواع, شرایط و لزوم تبلی‌ غ, تاثیرات روانی, اجتماعی و سیاسی تبلی‌ غ بررسی و ارزیابی شده است. بحث پایانی کتاب نیز درباره شیوه‌ها و مبانی اقناع است.


همچنین مشاهده کنید