دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا


تبلیغات در رسانه‌های یکسویه


تاریخ نشر : ۸۴۱۲۲۷
تیراژ : ۳۰۰۰
تعداد صفحه : ۵۶
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۹۵۲۵۴-۴-۰
رده دیویی : ۳۰۲.۲۳
نوع اثر : تالیف و ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : مهرانی - هرمز

کتاب حاضر، به بررسی تبلیغات در رسانه‌های یک سویه اختصاص دارد. بر این اساس پس از ذکر مباحثی نظیر: 'استراتژی خلاقانه‌ی تولید پیام'، 'استراتژی‌های پیوند با رسانه' و 'طبقه‌بندی رسانه‌ها'، نخست محتوای هریک از رسانه‌های یک سویه نظیر روزنامه‌ها، مجله‌ها، رادیو، و تلویزیون بیان شده و سپس سطح پوشش و مخاطبین هریک به همراه شیوه‌ی فروش و قیمت‌گذاری و نقاط قوت و ضعف هریک از این رسانه‌ها بررسی گردیده است.


همچنین مشاهده کنید