چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 15 May, 2024
مجله ویستا


استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل


تاریخ نشر : ۸۴۰۵۰۱
تیراژ : ۱۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۲۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۹۵۶۵۹-۴-۹
رده دیویی : ۶۵۸.۸۰۲
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : مشهد
نویسنده : جاویدی‌زرگری - مسعود
ویراستار : عباسی - فرزاد

این کتاب به تحلیل و بررسی تکنیک‌های مختلف بازاریابی بین‌الملی پرداخته‌است .نوشتار حاضر در قالب 8فصل تنظیم شده با عناوینی همچون : مفاهیم بازاریابی بین‌الملل، محیط بازاریابی بین‌المللی، انتخاب بازارهای بین‌المللی استراژی‌ها و راهبردهای ورود به بازارهای جهانی، قیمت‌گذاری برای بازارهای بین‌المللی، استراژی‌های ارتباطات بین‌المللی و ...