دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا
تحقیق در رسانههای جمعی
تاریخ نشر : ۸۵۰۳۰۶
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۹۶۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۷۶-۳۴۲-۰
شماره کنگره : ۸۵۳۰۶۱۰۰
رده دیویی : ۳۰۲.۲۲۰۷۲
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
مترجم : سیدامامی - کاووس
نویسنده : ویمر - راجر
نویسنده : دومینیک - جوزف
کتاب 'تحقیق در رسانههای جمعی' که ترجمهی آن هماکنون در اختیار پژوهشگران و دانشجویان علوم ارتباطات قرار میگیرد، از جمله منابع مهم در روشهای تحقیق در آمریکا به شمار میرود. دو نویسندهی کتاب با ذکر مثالهای متعدد از حوزهی پژوهشهای ارتباطات، مباحث کتاب را تشریح میکنند. آنان به جای تاکید بر پیچیدگیهای نظری بر راهحلهای پژوهشی عملی تاکید دارند و مناسبترین فنون پژوهشی را برای یافتن راهحلهای واقعی به خواننده معرفی میکنند. در این اثر، علاوه بر روشهای کمی و آماری، مبحثی نیز دربارهی روشهای کیفی مطرح شده است. علم و پژوهش، مراحل پژوهش، اجزای پژوهش، نمونهگیری، فرایندهای پژوهشی، تحلیل محتوا، پژوهش پیمایشی، پژوهش طولی، پژوهش آزمایشی، تحلیل دادهها، آزمون فرضیه، روشهای آماری پایه، کاربردهای پژوهش، پژوهش در رسانههای چاپی، پژوهش در رسانههای الکترونیک، پژوهش در آگهیهای بازرگانی و روابط عمومی، پژوهش در تاثیر رسانهها، تحلیل دادهها و گزارشدهی، رایانه یکی از ابزار پژوهش، و گزارشهای پژوهشی و اصول اخلاقی و حمایت مالی از مباحث اصلی این کتاب هستند.
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۹۶۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۷۶-۳۴۲-۰
شماره کنگره : ۸۵۳۰۶۱۰۰
رده دیویی : ۳۰۲.۲۲۰۷۲
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
مترجم : سیدامامی - کاووس
نویسنده : ویمر - راجر
نویسنده : دومینیک - جوزف
کتاب 'تحقیق در رسانههای جمعی' که ترجمهی آن هماکنون در اختیار پژوهشگران و دانشجویان علوم ارتباطات قرار میگیرد، از جمله منابع مهم در روشهای تحقیق در آمریکا به شمار میرود. دو نویسندهی کتاب با ذکر مثالهای متعدد از حوزهی پژوهشهای ارتباطات، مباحث کتاب را تشریح میکنند. آنان به جای تاکید بر پیچیدگیهای نظری بر راهحلهای پژوهشی عملی تاکید دارند و مناسبترین فنون پژوهشی را برای یافتن راهحلهای واقعی به خواننده معرفی میکنند. در این اثر، علاوه بر روشهای کمی و آماری، مبحثی نیز دربارهی روشهای کیفی مطرح شده است. علم و پژوهش، مراحل پژوهش، اجزای پژوهش، نمونهگیری، فرایندهای پژوهشی، تحلیل محتوا، پژوهش پیمایشی، پژوهش طولی، پژوهش آزمایشی، تحلیل دادهها، آزمون فرضیه، روشهای آماری پایه، کاربردهای پژوهش، پژوهش در رسانههای چاپی، پژوهش در رسانههای الکترونیک، پژوهش در آگهیهای بازرگانی و روابط عمومی، پژوهش در تاثیر رسانهها، تحلیل دادهها و گزارشدهی، رایانه یکی از ابزار پژوهش، و گزارشهای پژوهشی و اصول اخلاقی و حمایت مالی از مباحث اصلی این کتاب هستند.
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
خلیج فارس ایران آمریکا مجلس شورای اسلامی مجلس دولت حجاب شورای نگهبان دولت سیزدهم بودجه جمهوری اسلامی ایران رئیسی
شهرداری تهران هواشناسی تهران شورای شهر دستگیری فضای مجازی پلیس قتل شورای شهر تهران سیل وزارت بهداشت سازمان هواشناسی
قیمت دلار ایران خودرو خودرو دلار قیمت خودرو مالیات بازار خودرو بانک مرکزی قیمت طلا مسکن تورم سایپا
سریال رسانه تئاتر تلویزیون موسیقی سریال پایتخت سینمای ایران فیلم بازیگر سینما کتاب قرآن کریم
شورای عالی انقلاب فرهنگی سازمان سنجش انتخاب رشته باتری
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین غزه جنگ غزه حماس روسیه عربستان اوکراین عراق ترکیه نوار غزه
استقلال پرسپولیس فوتبال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال سپاهان بازی باشگاه پرسپولیس تراکتور جام حذفی آلومینیوم اراک وحید شمسایی
اپل ایلان ماسک همراه اول مدیران خودرو تبلیغات گوگل آیفون فناوری سامسونگ ناسا
مواد غذایی خواب روانشناسی آلزایمر هندوانه بارداری مالاریا دندانپزشکی