سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا
بازاریابی الکترونیک: راهنمایی برای مدیران در کشورهای در حال توسعه
مترجم : فنایینجفآبادی - محمدعلی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۳/۰۴
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۴۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : JF۵۴۱۵/۱۲۶۵/ب۲۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۶۸-۰۸۲-۰
نوشتار حاضر مشتمل بر کلیاتی در باب استفاده از اینترنت برای انجام فعالیتهای تجاری است .کتاب با تعاریف و کلیاتی درباره شبکه جهانی وب و امکانات موجود در این شبکه آغاز شده, در پی آن, مولف به اختصار درباره روشهای بهرهگیری از این امکانات توضیح داده است . در ادامه نیز با اشاره به فواید, معایب و هزینههای اینترنت, نمونههای مختلفی از فروشگاههای مجازی معرفی شده است .سیستمهای پرداخت, ایجاد یک جایگاه بازرگانی, فرصتها و موانع تجارت الکترونیک, عوامل اصلی موفقیت وب سایتهای تجاری از دیگر مباحث کتاب است .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
آمریکا رافائل گروسی اسماعیل هنیه رهبر انقلاب حج نیچروان بارزانی مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان دولت حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم رسانه
حجاب سازمان غذا و دارو هواشناسی تهران شهرداری تهران قوه قضاییه سیل فضای مجازی آموزش و پرورش سیلاب سلامت سازمان هواشناسی
خودرو قیمت خودرو مالیات ایران خودرو قیمت دلار بانک مرکزی قیمت طلا بازار خودرو دلار مسکن حقوق بازنشستگان قیمت
تئاتر مسعود اسکویی محمدعلی علومی تلویزیون نمایشگاه کتاب دفاع مقدس سینمای ایران صدا و سیما سریال
دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان
اسرائیل حماس رژیم صهیونیستی غزه فلسطین جنگ غزه روسیه رفح اوکراین طوفان الاقصی نوار غزه طالبان
استقلال فوتبال پرسپولیس لیگ برتر ذوب آهن نساجی لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران بازی سپاهان رئال مادرید جواد نکونام
هوش مصنوعی اپل سامسونگ باتری گوگل آیفون مایکروسافت تلفن همراه ماهواره
رژیم غذایی بیمه بیماران خاص زیبایی چای کاهش وزن دندانپزشکی فشار خون سبزیجات