سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا


بازاریابی الکترونیک: راهنمایی برای مدیران در کشورهای در حال توسعه


بازاریابی الکترونیک: راهنمایی برای مدیران در کشورهای در حال توسعه
مترجم : فنایی‌نجف‌آبادی - محمدعلی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۳/۰۴
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۴۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : JF۵۴۱۵/۱۲۶۵/ب۲۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۶۸-۰۸۲-۰

نوشتار حاضر مشتمل بر کلیاتی در باب استفاده از اینترنت برای انجام فعالیت‌های تجاری است .کتاب با تعاریف و کلیاتی درباره شبکه جهانی وب و امکانات موجود در این شبکه آغاز شده, در پی آن, مولف به اختصار درباره روش‌های بهره‌گیری از این امکانات توضیح داده است . در ادامه نیز با اشاره به فواید, معایب و هزینه‌های اینترنت, نمونه‌های مختلفی از فروشگاه‌های مجازی معرفی شده است .سیستم‌های پرداخت, ایجاد یک جایگاه بازرگانی, فرصت‌ها و موانع تجارت الکترونیک, عوامل اصلی موفقیت وب سایت‌های تجاری از دیگر مباحث کتاب است .