دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا


اصول و مفاهیم بازاریابی بین‌الملل و جهانی با نگرش کاربردی


اصول و مفاهیم بازاریابی بین‌الملل و جهانی با نگرش کاربردی
مترجم : حقیقی‌نسب - منیژه
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۷/۲۲
رده دیویی : ۶۵۸.۸۴۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۴۷۶
نوع اثر : تالیف وترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۱۳۷۹/ح۷ف‌لا۶
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۳۶۶-۵۶-۲

هدف از نگارش این کتاب مروری بر تحولات بازاریابی بین‌الملل و عرضه راه‌کارهایی برای شناخت آن و دست‌یابی به مفاهیم زیربنای تفکر استراتژیک است که برای مدیران تجارت خارجی به طبع رسیده است. مباحث کتاب عبارت‌اند از: 'دامنه و چالش بازاریابی بین‌الملل', 'جغرافیا و تاری: اساس درک فرهنگی', 'پویایی فرهنگی در ارزیابی بازارهای جهانی', 'آداب و رسوم و رفتار تجاری در بازاریابی بین‌الملل', 'محیط سیاست بین‌الملل', 'محیط حقوقی بین‌الملل', 'نیازهای مالی برای بازاریابی جهانی', 'مناطق بازار فراملی و گروه‌های بازار', 'توسعه بازارها و رفتار بازار', 'مدیریت بازاریابی بین‌الملل: برنامه‌ریزی و سازماندهی', 'تحقیقات بازارهای جهانی', 'توسعه کالاهای مصرفی برای بازارهای جهانی', 'بازاریابی محصولات صنعتی و خدمات بازرگانی', 'قیمت‌گذاری در بازارهای فراملی', 'سیستم توزیع فراملی', 'مکانیزم تجارت صادرات و لجستیک', 'تبلیغات جهانی و تلاش‌های پیشبرد', 'فروش شخصی و مدیریت منابع انسانی' و 'بازاریابی فراملی در اینترنت'.


همچنین مشاهده کنید