جمعه, ۲۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 10 May, 2024
مجله ویستا
شخصیت شناسی از روی کیف و کفش
به نظر شما با نگاه کردن و دقیق شدن بر کفش، کیف، ماشین و موبایل افراد، تا چه حد می توان به شخصیت واقعی افراد پی برد؟ راستش را بخواهید ما در این مطلب نمی خواهیم با بازگو کردن برداشت های شخصی خود، آنها را جایگزین «تجربیات روانشناسی» می کنیم، بلکه فقط درصددیم تا به شما نکاتی را گوشزد کنیم که در همان نگاه اول بتوانید آدم های روبروی تان را تا حد قابل قبولی بشناسید و ارتباطتان را بر پایه و اساس درستی پایه ریزی کنید.
۱) آدم هایی که کفش های راحت و کیف های نرم استفاده می کنند; از نقطه نظر ارتباطی آدم هایی فاقد خودخواهی و خودبزرگ بینی هستند. آنها می خواهند راحت باشند و راحت هم ارتباط برقرار می کنند. هرچند گاهی همین آدم ها در اتفاق های بزرگ زندگی مثل ازدواج باعث دردسر اطرافیان می شوند چون علاقه ای به شرط و شروط ها و تزئینات قدیمی ندارند.
۲) آدم هایی که کفش های شسته و رفته با طراحی خشک و کیف هایی سنگین و چهارگوش انتخاب می کنند; سعی دارند شما و خودشان را در چارچوبی که ارتباطشان را در آن گنجانده اند محدود کنند. این آدم ها سعی می کنند از نظر ظاهری مقتدر و با شخصیت به نظر بیایند و به همین دلیل همیشه در ارتباط با آنها یک نوع عدم دوستی صادقانه احساس خواهید کرد.
۳) آدم هایی که دائم کفش و کیف عوض می کنند; سعی دارند چیزی را در پس ظاهر مردم پسند خود پنهان کنند، حواس تان باشد این آدم ها در عین خوش ظاهری زیاد قابل اعتماد نیستند.
۴) کفش های خاکی، کیف هایی با قفل شکسته و نخ های در رفته; نشانه خاکی بودن یا بی توجهی به جریان مد دنیا نیست، بلکه نشانه عدم توازن و شخصیت، نداشتن اعتمادبه نفس و بی توجهی به اطرافیان است.
۵) از آدم هایی که فقط کیف های مدل بالا و کفش های مارک دار می پوشند; باید یک سوال پرسید و آن اینست که آیا می خواهید مردم فکر کنند شما به سر و وضع تان فکر می کنید؟ حواس تان باشد کیف های گرد و نرم نشانه شخصیت های قابل انعطاف و کیف های خشک و قفل دار نشانه سختی شناسه های شخصیتی فرد در مواجهه با افراد است.
▪ نکته: ارتباط کفش و کیف مثل ارتباط دو خط موازی است هرچند زیاد به هم مربوط نیستند اما یک راه را به ما نشان می دهند. تا به حال کیف ها و کفش های آدم ها را از رنگ هایشان روانشناسی کرده اید؟ نکته جالب توجه اینجاست که رنگ های روشن نشانه شادی درونی و رنگ های تیره نشانه یکنواختی زندگی هستند. هرچند رنگ هایی مثل قرمز، زرد و صورتی برای کیف و کفش نشانه صاحبانی هستند که راهی برای ارتباط جمعی ندارند و تنها از طریق کیفشان دیده می شوند. حواس تان باشد نوجوان ها باید کیف و کفش های رنگی داشته باشند چون در سنین نوجوانی هنوز روابط اجتماعی و قوی و محکم و ساختار ذهنی درست و منطقی به سخنوری ندارند که بتوانند در جمعی با تکیه بر آنها خودشان را نشان دهند.
منبع : روزنامه ابتکار
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رئیس جمهور مجلس شورای اسلامی انتخابات دولت دولت سیزدهم سید ابراهیم رئیسی انتخابات مجلس رئیسی رافائل گروسی مجلس سیدابراهیم رئیسی
تهران پلیس هواشناسی قتل شهرداری تهران بارش باران آموزش و پرورش فضای مجازی سیل سلامت وزارت بهداشت سازمان هواشناسی
گاز بانک مرکزی قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو خودرو پالایش و پتروشیمی نمایشگاه نفت مالیات مسکن حقوق بازنشستگان بازار خودرو
نمایشگاه کتاب کتاب نمایشگاه کتاب تهران تلویزیون سینمای ایران زندان محمدمهدی اسماعیلی سریال تئاتر سینما دفاع مقدس موسیقی
اینوتکس
رژیم صهیونیستی غزه روسیه فلسطین جنگ غزه حماس حمله به رفح مصر نوار غزه چین ولادیمیر پوتین اوکراین
فوتبال استقلال رئال مادرید پرسپولیس لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ لیگ برتر باشگاه استقلال دورتموند ذوب آهن بازی باشگاه پرسپولیس
فناوری ایلان ماسک ناسا فیبرنوری اپل هواوی آب سامسونگ هوش مصنوعی گوگل پارک فناوری پردیس
شیر تخم مرغ آسم روغن زیتون هندوانه بیماران خاص کبد چرب ناباروری