دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 13 May, 2024
مجله ویستا
نکته برای داشتن وب سایتی بهتر
شما با تهیه یك صفحه اصلی موفق این شانس را خواهید داشت تا تصویر مثبتی را در دید بینندگان و حضار ایجاد كنید. با اینكه در دنیای عادی میتوان از منابع متعددی استفاده كرد، اما در جهان آن لاین تنها یك منبع اصلی وجود دارد و آن صفحه اصلی شما است. با تعدادی طرح ساده ، صفحه اصلی شما میتواند پیام تجاری شما را به طرزی تاثیرگذار منتقل سازد. در اینجا شش نكته راهنما وجود دارد :
۱ – صفحه اصلی خود را منحصر به فرد طراحی كنید كه كاملا" از نمونه رقبای خود متمایز باشد. برای انجام این كار ابتدا از موتور جستجوگر برای یافتن وب سایتهای تجاری مشابه با كار خود استفاده كنید.
- صفحه های اصلی شبیه چه چیزی است ؟
- وب سایت رقبای شما چه تولیدات و خدمات خاصی ارائه میدهد ؟
- چگونه میتوانید صفحه اصلی خود را از سایرین متمایز سازید ؟
- موارد منحصر به فرد مربوط به تولیدات وخدمات شركت شما چیست ؟ مطمئن شوید كه تولیدات و خدمات قابل توجهی را در مركز تجاری خود ارائه میدهید.
۲ – طرحهای ساده پیاده كنید.
صفحه اصلی خود را مملو از تصاویر ، رنگها و متون متفاوت نسازید. گرافیكهای بزرگ موجب میشودتا انتقال اطلاعات از كامپیوتر شما به آرامی صورت گیرد و بازدیدكنندگان زیاد معطل نشوند. پر كردن صفحه از تصاویر ، رنگها و تركیبات خطوط متفاوت بازدیدكنندگان را سردرگم میكند و آنها مجبور میشوند كه زمان زیادی را صرف كنند.
۳ – ایجاد یك وب سایت آسان و راهبر
از پیوندهای ارتباطی راهگشا استفاده كنید تا افراد مسیر خود را تشخیص دهند و مطمئن شوند كه همه صفحات دارای مجموعه ای ثابت از این پیوندها است. ( با استفاده از خدمات کسب و کار اینترنتی تركیب شده با طرحهای مناسب میتوان به نتایج هوشمندانه ای رسید. ) در آخر مطمئن شوید كه هر صفحه در وب سایت شما در برگیرنده یك پیوند به صفحه اصلی است.
۴ – محتوای وب سایت خود را به روز سازید.
برای آنكه به بازدیدكنندگان وب سایت خود نشان دهید كه آن ارزش دیدن مداوم را دارد ، مطالب آنرا به روز سازید و اطلاعات جدیدو هرگونه تغییر در خصوص عملكردهای تجاری خود را ارائه دهید. آخرین زمانی كه وب سایت شما به روز شده است را در پایین صفحه ذكر كنید تا بازدیدكنندگان آگاه شوند كه وب سایت بطور مداوم در حال تكامل است.
مرجع: اینترنت
۱ – صفحه اصلی خود را منحصر به فرد طراحی كنید كه كاملا" از نمونه رقبای خود متمایز باشد. برای انجام این كار ابتدا از موتور جستجوگر برای یافتن وب سایتهای تجاری مشابه با كار خود استفاده كنید.
- صفحه های اصلی شبیه چه چیزی است ؟
- وب سایت رقبای شما چه تولیدات و خدمات خاصی ارائه میدهد ؟
- چگونه میتوانید صفحه اصلی خود را از سایرین متمایز سازید ؟
- موارد منحصر به فرد مربوط به تولیدات وخدمات شركت شما چیست ؟ مطمئن شوید كه تولیدات و خدمات قابل توجهی را در مركز تجاری خود ارائه میدهید.
۲ – طرحهای ساده پیاده كنید.
صفحه اصلی خود را مملو از تصاویر ، رنگها و متون متفاوت نسازید. گرافیكهای بزرگ موجب میشودتا انتقال اطلاعات از كامپیوتر شما به آرامی صورت گیرد و بازدیدكنندگان زیاد معطل نشوند. پر كردن صفحه از تصاویر ، رنگها و تركیبات خطوط متفاوت بازدیدكنندگان را سردرگم میكند و آنها مجبور میشوند كه زمان زیادی را صرف كنند.
۳ – ایجاد یك وب سایت آسان و راهبر
از پیوندهای ارتباطی راهگشا استفاده كنید تا افراد مسیر خود را تشخیص دهند و مطمئن شوند كه همه صفحات دارای مجموعه ای ثابت از این پیوندها است. ( با استفاده از خدمات کسب و کار اینترنتی تركیب شده با طرحهای مناسب میتوان به نتایج هوشمندانه ای رسید. ) در آخر مطمئن شوید كه هر صفحه در وب سایت شما در برگیرنده یك پیوند به صفحه اصلی است.
۴ – محتوای وب سایت خود را به روز سازید.
برای آنكه به بازدیدكنندگان وب سایت خود نشان دهید كه آن ارزش دیدن مداوم را دارد ، مطالب آنرا به روز سازید و اطلاعات جدیدو هرگونه تغییر در خصوص عملكردهای تجاری خود را ارائه دهید. آخرین زمانی كه وب سایت شما به روز شده است را در پایین صفحه ذكر كنید تا بازدیدكنندگان آگاه شوند كه وب سایت بطور مداوم در حال تكامل است.
مرجع: اینترنت
منبع : مركز توسعه كارآفرینی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
رهبر انقلاب ایران شورای نگهبان مجلس آمریکا مجلس شورای اسلامی صادق زیباکلام دولت مجلس دوازدهم انتخابات انتخابات مجلس انتخابات مجلس دوازدهم
هواشناسی تهران شهرداری تهران قتل بارش باران حج تمتع سیل سلامت سازمان هواشناسی زلزله پلیس وزارت بهداشت
خودرو قیمت دلار قیمت طلا سایپا قیمت خودرو بازار خودرو حقوق بازنشستگان بانک مرکزی مسکن گاز بورس نمایشگاه نفت
نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران کتاب تئاتر تلویزیون سالار عقیلی سینمای ایران نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران رضا عطاران دفاع مقدس سینما سریال
دانشگاه تهران کره زمین
رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین غزه جنگ غزه حماس روسیه افغانستان نوار غزه سازمان ملل اوکراین رفح
فوتبال استقلال مهدی طارمی پرسپولیس لیگ برتر فولاد خوزستان رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران بازی لیگ برتر ایران باشگاه پرسپولیس هوادار
هوش مصنوعی فناوری شفق قطبی ایرانسل نوآوری تبلیغات ناسا ایلان ماسک طوفان خورشیدی اپل
کودک ویتامین خواب شیر تجهیزات پزشکی افسردگی فشار خون پزشکان درمان ناباروری بارداری زایمان