جمعه, ۲۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 10 May, 2024
مجله ویستا


101 تکنیک ساده و سریع برای جذب و حفظ مشتری


101 تکنیک ساده و سریع برای جذب و حفظ مشتری
نویسنده : توفیقی، امیر,اونس، رنی
شماره کنگره : ۴ص۸الف/۵/ ۵۴۱۵ HF
شابک : ۹۶۴-۳۱۷-۶۴۸-۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
تاریخ نشر : ۸۵۰۵۲۵
تعداد صفحه : ۲۶۶
نوبت چاپ : ۱

اين كتاب حاوي تكنيك‌هايي عملي و تاييد شده براي پرداختن به هرنوع مساله‌ي مربوط به عرضه‌ي خدمات به مشتري‌ها است و كارمندان را قادر مي‌سازد تا 1- طرز برخوردي مثبت از خود نشان دهند و برداشت اوليه‌ي فوق‌العاده‌اي در ذهن مشتري برجاي گذارند. 2- به شكل كلامي و غير كلامي، ارتباطي موثر برقرار كنند. 3- اعتماد مشتري‌ها را به دست آورند. با آن‌ها رابطه‌اي صميمانه برقرار كنند و كاري كنند كه آن‌ها احساس ارزشمند بودن بنمايند. 4- با اعتماد به نفس كافي با موقعيت‌ها و متشري‌هاي دشوار روبه‌رو شوند. 5- به صورت رو در رو و از طريق تلفن و از طريق پست الكترونيك با مشتري‌ها تعامل موثر برقرار كنند.