جمعه, ۲۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 10 May, 2024
مجله ویستا
پس از تاریکی، عزیزم - AFTER DARK, MY SWEET
سال تولید : ۱۹۹۰
کشور تولیدکننده : امریکا
محصول : ریک کیدنی و باب دولین
کارگردان : جمیز فولی
فیلمنامهنویس : ردلین، بر مبنای رمانی نوشتهٔ جیم تامپسن
فیلمبردار : مارک پلامر
آهنگساز(موسیقی متن) : موریس ژار
هنرپیشگان : جیسن پاتریک، ریچل وارد، بروس درن، جرج دیکرسن، جیمز کاتن، کوری کارییر، راکی جوردانی
نوع فیلم : رنگی، ۱۱۴ دقیقه
ـ بوکسور سابقی به نام ̎کالی̎ (پاتریک) با ̎فی̎ (وارد) بیوهای الکلی و ̎عمو باد̎ (درن)، که قبلاً وکیل بوده، آشنا میشود. این دو آدم خلافکار، پای ̎کالی̎ را به یک توطئه آدمربائی میکشند. ̎کالی̎ که در بدو امر مایل است به هم کاری با آنان ادامه دهد، از رفتار ̎فی̎ خسته شده و در پی قطع کردن رابطهاش با او است. ̎دکتر گلدمن̎ (دیکرسن) هم تمایل زیادی دارد با ̎کالی̎ دوست شود، ولی در نهایت، ̎کالی̎ دوباره به طرف ̎فی̎ بر میگردد و میپذیرد که در آدمربائی شرکت کند. اما وقتی قربانی، یک بیمار دیابتی از کار در میآید، اوضاع به هم میریزد.
ـ یک نو آر امروی با همهٔ قواعد ژانر. فولی در پس از تاریکی، عزیزم دنیائی خلق میکند که شباهتهای زیادی با نو آرهای دههٔ ۱۹۴۰ دارد. البته در چند جا او از کلیشهها میگذرد و بر خلاف جهت حرکت میکن اما در کلیت، همین فضای نو آر است که به کار اعتبار میبخشد. فیلم تا نیمه غافلگیرکننده و عالی است اما از اواسط و برای گرهگشائی دچار مشکلاتی میشود. بازیهای پاتریک و وارد استثنائی است.
کشور تولیدکننده : امریکا
محصول : ریک کیدنی و باب دولین
کارگردان : جمیز فولی
فیلمنامهنویس : ردلین، بر مبنای رمانی نوشتهٔ جیم تامپسن
فیلمبردار : مارک پلامر
آهنگساز(موسیقی متن) : موریس ژار
هنرپیشگان : جیسن پاتریک، ریچل وارد، بروس درن، جرج دیکرسن، جیمز کاتن، کوری کارییر، راکی جوردانی
نوع فیلم : رنگی، ۱۱۴ دقیقه
ـ بوکسور سابقی به نام ̎کالی̎ (پاتریک) با ̎فی̎ (وارد) بیوهای الکلی و ̎عمو باد̎ (درن)، که قبلاً وکیل بوده، آشنا میشود. این دو آدم خلافکار، پای ̎کالی̎ را به یک توطئه آدمربائی میکشند. ̎کالی̎ که در بدو امر مایل است به هم کاری با آنان ادامه دهد، از رفتار ̎فی̎ خسته شده و در پی قطع کردن رابطهاش با او است. ̎دکتر گلدمن̎ (دیکرسن) هم تمایل زیادی دارد با ̎کالی̎ دوست شود، ولی در نهایت، ̎کالی̎ دوباره به طرف ̎فی̎ بر میگردد و میپذیرد که در آدمربائی شرکت کند. اما وقتی قربانی، یک بیمار دیابتی از کار در میآید، اوضاع به هم میریزد.
ـ یک نو آر امروی با همهٔ قواعد ژانر. فولی در پس از تاریکی، عزیزم دنیائی خلق میکند که شباهتهای زیادی با نو آرهای دههٔ ۱۹۴۰ دارد. البته در چند جا او از کلیشهها میگذرد و بر خلاف جهت حرکت میکن اما در کلیت، همین فضای نو آر است که به کار اعتبار میبخشد. فیلم تا نیمه غافلگیرکننده و عالی است اما از اواسط و برای گرهگشائی دچار مشکلاتی میشود. بازیهای پاتریک و وارد استثنائی است.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات مجلس انتخابات انتخابات مجلس دوازدهم مجلس شورای اسلامی ایران مجلس رئیس جمهور رهبر انقلاب سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم دولت رئیسی
تهران ترافیک سیل فضای مجازی شهرداری تهران پلیس قتل آموزش و پرورش پلیس راهور بارش باران سلامت افزایش حقوق بازنشستگان
گاز قیمت خودرو خودرو قیمت طلا هوش مصنوعی مالیات نمایشگاه نفت قیمت دلار بانک مرکزی پالایش و پتروشیمی مسکن حقوق بازنشستگان
نمایشگاه کتاب کتاب ازدواج تلویزیون نمایشگاه کتاب تهران زنان حضرت معصومه (س) سینمای ایران سینما دفاع مقدس
رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ غزه روسیه حماس رفح اوکراین ولادیمیر پوتین ترکیه حمله به رفح مصر بنیامین نتانیاهو
پرسپولیس فوتبال استقلال رئال مادرید لیگ برتر سردار آزمون لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ لیگ برتر ایران باشگاه پرسپولیس بازی باشگاه استقلال
مغز اینترنت فناوری ایلان ماسک فیبرنوری اپل وزیر ارتباطات ناسا گوگل
خواب تخم مرغ فشار خون آسم هندوانه کبد چرب