جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا


مدیریت تبلیغات از دید بازاریابی


مدیریت تبلیغات از دید بازاریابی
نویسنده : محمدیان - محمود
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۹/۰۶/۲۱
رده دیویی : ۶۵۹.۱
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۹۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۱۵۰
شابک : ۹۶۴-۹۲۱۸۵-۴-۸

در کتاب حاضر برخی اصول مدیریت بازاریابی و نقش تبلیغات در فروش و تسلط بر بازار بازگو می‌شود .نگارنده برای آشنایی خوانندگان با سیر تحولات تاریخی تبلیغات در ایران و جهان مطالبی را عرضه می‌دارد, سپس در فصل دوم جایگاه تبلیغات را در فرآیند مدیریت بازاریابی روشن می‌سازد .آن گاه فعالیت‌های ترفیعی در بازاریابی و اهداف تبلی‌ غ را شرح می‌دهد .((بودجه‌بندی تبلیغات)), ((پیام تبلی‌ غ)), ((رسانه‌ها)), ((ارزیابی اثربخشی تبلیغات)) و ((کجروی‌ها و انحرافات در تبلی‌ غ)) عناوین سایر فصل‌ها را تشکیل می‌دهد .


همچنین مشاهده کنید