جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا
مدیریت تبلیغات از دید بازاریابی
نویسنده : محمدیان - محمود
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۹/۰۶/۲۱
رده دیویی : ۶۵۹.۱
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۹۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۱۵۰
شابک : ۹۶۴-۹۲۱۸۵-۴-۸
در کتاب حاضر برخی اصول مدیریت بازاریابی و نقش تبلیغات در فروش و تسلط بر بازار بازگو میشود .نگارنده برای آشنایی خوانندگان با سیر تحولات تاریخی تبلیغات در ایران و جهان مطالبی را عرضه میدارد, سپس در فصل دوم جایگاه تبلیغات را در فرآیند مدیریت بازاریابی روشن میسازد .آن گاه فعالیتهای ترفیعی در بازاریابی و اهداف تبلی غ را شرح میدهد .((بودجهبندی تبلیغات)), ((پیام تبلی غ)), ((رسانهها)), ((ارزیابی اثربخشی تبلیغات)) و ((کجرویها و انحرافات در تبلی غ)) عناوین سایر فصلها را تشکیل میدهد .
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
طالبان رئیسی ابراهیم رئیسی توماج صالحی حجاب گشت ارشاد رهبر انقلاب سریلانکا کارگران پاکستان مجلس شورای اسلامی دولت
آتش سوزی کنکور سیل هواشناسی تهران سازمان سنجش شهرداری تهران پلیس سلامت فراجا قتل زنان
خودرو قیمت خودرو دلار قیمت دلار قیمت طلا بازار خودرو ایران خودرو بانک مرکزی ارز قیمت سکه مسکن سایپا
ترانه علیدوستی مهران مدیری تلویزیون فیلم سحر دولتشاهی سینمای ایران کتاب بازیگر تئاتر شعر سینما
کنکور ۱۴۰۳
اسرائیل غزه آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ غزه روسیه حماس اوکراین طوفان الاقصی اتحادیه اروپا ترکیه
فوتبال پرسپولیس استقلال بارسلونا بازی ژاوی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس فوتسال تراکتور تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر انگلیس
هوش مصنوعی تیک تاک همراه اول فیلترینگ ناسا وزیر ارتباطات تبلیغات اپل نخبگان
مالاریا سلامت روان کاهش وزن استرس داروخانه پیری دوش گرفتن