شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا
بررسی عوامل آمیخته بازاریابی در صنعت گردشگری استان اصفهان
در سالهای اخیر، صنعت گردشگری یکی از بخشهای پر رونق اقتصادی دنیا گردیده و کشورهائی که توانستهاند با تجهیز خود به درجاتی از این صنعت بهره برند به همان میزان نیز از رشد اقتصادی و افزایش درآمد شهروندان خود برخوردار شدهاند. گردشگری فعالیت گسترده و فرابخشی است که به اشکال گوناگون در سطوح داخلی، ملی و بینالمللی صورت میگیرد. گردشگری داخلی و ملی دارای آثار و پیامدهای مهمی در عرصههای فرهنگی و اقتصادی است اما با توجه به نقش قابل توجه گردشگری بینالمللی در تأمین منابع ارزی، این نوع از گردشگری در دهههای اخیر مورد توجه مضاعف دولتها و سازمانهای دستاندرکار گردشگری در بخش عمومی و خصوصی قرار گرفته است.
برآوردهای سازمان جهانی گردشگری براساس اطلاعات گذشته و پیشبینی آینده، میانگین سالیانه نرخ رشد گردشگری جهانی برای دوره ۲۰۱۰ ـ ۱۹۹۰ را در حدود ۱/۴ درصد نشان میدهد.
حمیدرضا پورخلیلی
حسین استادی
حسین استادی
منبع : حوزه معاونت تحقیقات و فناوری
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران حجاب رئیس جمهور دولت دولت سیزدهم افغانستان رئیسی گشت ارشاد پاکستان کارگران رهبر انقلاب سریلانکا
کنکور بیمارستان سردار رادان سیل هواشناسی قم سازمان سنجش فضای مجازی اصفهان شهرداری تهران سلامت پلیس
خودرو تهران آفریقا قیمت خودرو دلار قیمت دلار قیمت طلا بازار خودرو بانک مرکزی سایپا ایران خودرو ارز
خانواده فیلم سریال پایتخت تلویزیون موسیقی ترانه علیدوستی سینمای ایران مهران مدیری کتاب شعر تئاتر
کنکور ۱۴۰۳ عبدالرسول پورعباس
فلسطین رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل آمریکا جنگ غزه روسیه حماس طالبان اوکراین ایالات متحده آمریکا طوفان الاقصی
پرسپولیس فوتبال آلومینیوم اراک جام حذفی استقلال فوتسال بازی بارسلونا لیگ برتر انگلیس باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران تراکتور
هوش مصنوعی سامسونگ همراه اول ناسا بنیاد ملی نخبگان تسلا تیک تاک فیلترینگ
مالاریا زوال عقل پیری کاهش وزن سلامت روان داروخانه