یکشنبه, ۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 28 April, 2024
مجله ویستا
مدیریت توسعهٔ محصول
اين مقوله به معرفى استراتژىهاى توسعهٔ محصول مىپردازد و نيازهاى برنامهريزى در سطوح مختلف را شرح مىدهد. در ادامه، به بررسى مفهوم برنامهريزى کلان، استفاده از سسيستم اطلاعات جغرافيائى 'Geographical information systems ـ GIS' برنامهريزى کالبدى و توسعهٔ ملي، و برنامهريزى خرده منطقهاى (Microregional) مىپردازد. سپس رابطهٔ اين نگرشها را با برنامه جهانگردى منطقهاى توصيف مىکند و تعدادى از حداقل الزامات برنامهريزى را تشريح مىکند. برنامههاى مديريت سواحل (Coastal management programmes) بهطور مختصر و به منزلهٔ نيازهاى جهانگردى شهرى تشريح مىشوند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران دولت جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی حجاب دولت سیزدهم مجلس گشت ارشاد رئیسی امام خمینی رئیس جمهور جنگ
آتش سوزی وزارت بهداشت سلامت تهران قتل شهرداری تهران سیل کنکور هواشناسی فضای مجازی پلیس پایتخت
خودرو دلار بازار سرمایه قیمت دلار قیمت خودرو بازار خودرو قیمت طلا بانک مرکزی سایپا مسکن تورم ایران خودرو
سریال سینمای ایران تلویزیون سینما موسیقی سریال پایتخت مهران مدیری ترانه علیدوستی کتاب تئاتر
اینترنت خورشید کنکور ۱۴۰۳
جنگ غزه اسرائیل غزه رژیم صهیونیستی فلسطین آمریکا روسیه چین حماس اوکراین ترکیه ایالات متحده آمریکا
فوتبال پرسپولیس استقلال بازی جام حذفی سپاهان آلومینیوم اراک فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تراکتور باشگاه پرسپولیس لیورپول
هوش مصنوعی تبلیغات ناسا سامسونگ فناوری اپل بنیاد ملی نخبگان آیفون ربات
بارداری کاهش وزن مالاریا زوال عقل