چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا
استراتژی توسعهٔ محصول
بخشهاى عمدهٔ استراتژى کلى که مستقيماً به توسعهٔ محصول مربوط هستند، عبارتند از: |
- فرصتهاى بازاريابى جهانگردى براساس هدف از مسافرت و ساير معيارهاى بخشبندى بازار. |
- تقسيمبندى کشور به نظامى معقول از حوزههاى توسعهٔ جهانگردي. اين حوزهها بايد به واحدهاى ادارى دولت نظير منطقه، ايالت، بخش، استان، فرمانداري، شهردارى و شهرستان مربوط باشد. |
- وضعيت تأسيسات زيربنائى مثل فرودگاهها، جادهها، بنادر و راههاى آبى داخلي، ذخاير آب و انرژى و طرحهاى تأمين آب شرُب، شرح پروژههاى جديد و اولويتهاى توسعه. |
- شرح اقدامات توسعه و بهبود محصول بر اساس حوزههاى توسعهٔ جهانگردى که شامل اين موارد مىشود: مسيرهاى دسترسى بهبوديافته؛ مناطق استراحتگاهي؛ هتلها، رستورانها، خدمات جهانگردى و خريد؛ توسعهٔ جاذبههاى فرهنگي، منظرهاي؛ و افزودن جاذبههاى ديگر نظير تسهيلات ورزشى و تفريحي. |
- توسعهٔ مورد انتظار جهانگردى همراه خلاصهاى از چشماندازهاى سرمايهگذاري، همچنين معرفى حجم مورد انتظار بازديدکنندگان و عوايد جهانگردي. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران روز دختر دولت سیزدهم دولت رئیس جمهور مجلس شورای اسلامی رافائل گروسی انتخابات سید ابراهیم رئیسی رهبر انقلاب حجاب انتخابات مجلس
قتل تهران پلیس هواشناسی شهرداری تهران سلامت بارش باران آموزش و پرورش سیل شهرداری قوه قضاییه سازمان هواشناسی
گاز نمایشگاه نفت مالیات خودرو قیمت طلا قیمت خودرو مسکن قیمت دلار حقوق بازنشستگان ایران خودرو بازار خودرو بانک مرکزی
نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران تلویزیون فضای مجازی محمدمهدی اسماعیلی کتاب سینمای ایران سریال دفاع مقدس تئاتر موسیقی سینما
اینوتکس دانشجویان دانش بنیان
رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل جنگ غزه فلسطین رفح حماس آمریکا روسیه حمله به رفح نوار غزه طوفان الاقصی
فوتبال استقلال پرسپولیس رئال مادرید لیگ برتر دورتموند ذوب آهن بازی باشگاه استقلال لیگ برتر ایران نساجی لیگ برتر فوتبال ایران
تبلیغات عیسی زارع پور اینترنت اپل سامسونگ ناسا آب گوگل مایکروسافت
سرطان سنگ کلیه هندوانه کبد چرب کمردرد اعتیاد ناباروری بیماران خاص بیمه سبزیجات