پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 16 May, 2024
مجله ویستا
قیمتگذاری کالاها
علىرغم اهميت روزافزون عوامل غيرقيمتى در فرآيند توليد کالاى جديد، قيمت، همچنان بهعنوان يکى از ارکان مهم ترکيب عناصر بازاريابى شناخته شده است. عوامل داخلى و خارجى زيادى بر تصميمات قيمتگذارى يک شرکت تأثير دارند. عوامل داخلى عبارتند از: اهداف بازاريابى شرکت، خطمشى ترکيب عناصر بازاريابى شرکت، هزينه و ملاحظات سازماني. |
اهداف شرکت در بازار هدف و اهداف شرکت در تعيين جايگاه در بازار از جمله عوامل تعيينکننده خطوط اصلى خطمشى قيمتگذارى بهشمار مىروند. بقاء به حداکثر رساندن سود فعلي، رهبرى بازار از نظر سهم بازار و ارائه کالاى با کيفيت، از جمله اهداف متداول قيمتگذارى مىباشند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران آمریکا دولت مجلس شورای اسلامی مجلس تعطیلی شنبه ها قوه قضائیه دولت سیزدهم شورای نگهبان رهبر انقلاب رئیس جمهور حسن روحانی
مشهد سیل سیل مشهد قوه قضاییه تهران هواشناسی پلیس قتل شهرداری تهران فضای مجازی بارش باران سازمان هواشناسی
خودرو مالیات مسکن قیمت دلار قیمت خودرو بازار خودرو قیمت طلا بانک مرکزی دلار سایپا بورس ایران خودرو
نمایشگاه کتاب کتاب نمایشگاه کتاب تهران فردوسی سحر دولتشاهی شاهنامه سینمای ایران تلویزیون سریال
دانشگاه تهران شورای عالی انقلاب فرهنگی فضا تحقیقات و فناوری
اسرائیل غزه رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ غزه حماس روسیه چین ترکیه اوکراین نوار غزه طوفان الاقصی
فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ برتر بازی جواد نکونام لیگ برتر ایران رئال مادرید باشگاه استقلال فولاد خوزستان مهدی طارمی فولاد
هوش مصنوعی گوگل عیسی زارع پور تبلیغات سرعت اینترنت ناسا موبایل تلفن همراه دوربین
خواب دیابت چاقی کاهش وزن زوال عقل کودک بارداری نمک