دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا
تصمیم درباره ترکیب خدمات
يک شرکت مىبايد بهمنظور تأمين نيازهاى مشتريان هدف، براى کالاهاى خود و خدمات همراه آنها برنامه داشته باشد. از اينرو قبل از هر گونه تصميم درباره خدمات همراه کالا، بايد نظر مصرفکنندگان هدف، ارزش و فايده هر خدمت، همراه با اهميت نسبى آن خدمت تعيين و مورد بررسى قرار گيرد. از نظر ارزشى که براى خدمات مختلف قائل مىشوند مشتريان با يکديگر فرق مىکنند. بعضى از آنها به خدمات مالى و اعتبارى اهميت مىدهند، عدهاى از آنها بر تحويل فورى و قابليت اطمينان تأکيد دارند، عده ديگرى خواستار خدمات نصب و بهرهبردارى فورى مىباشند و براى بعضى از مشتريان، خدمات مشاورهاى و اطلاعات فني، خدمات آموزشى استفاده از کالا يا خدمات پس از فروش از اهميت خاصى برخوردار هستند. |
کالاها را اغلب مىتوان بهنحوى طراحى کرد و ساخت که به خدمات کمترى نيازمند باشند. از اينرو است که شرکتها بايد تصميمات خود را درباره طرح کالا و ترکيب خدمات همراه آن با هم هماهنگ کنند. بناراين، رمز موفقيت خطمشى خدماتى در اين است: بايد کالاهايى طراحى و ساخته شوند که کمتر خراب شوند و در صورت بروز اشکال نيز با حداقل هزينه خدماتى و بهآسانى اصلاح و ترميم شوند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران آمریکا مجلس شورای اسلامی مجلس دولت شورای نگهبان حجاب دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران افغانستان گشت ارشاد رئیسی
هواشناسی تهران قتل شورای شهر شورای شهر تهران شهرداری تهران پلیس فضای مجازی وزارت بهداشت سیل سلامت کنکور
قیمت خودرو خودرو تورم قیمت دلار مالیات دلار بازار خودرو بانک مرکزی قیمت طلا مسکن ایران خودرو سایپا
تئاتر تلویزیون سریال سینمای ایران فیلم موسیقی سینما بازیگر کتاب
سازمان سنجش
اسرائیل فلسطین جنگ غزه رژیم صهیونیستی غزه حماس اوکراین ترکیه نوار غزه عراق طوفان الاقصی ایالات متحده آمریکا
فوتبال استقلال پرسپولیس فوتسال تیم ملی فوتسال ایران بازی سپاهان باشگاه پرسپولیس لیگ برتر انگلیس جام حذفی آلومینیوم اراک تراکتور
هوش مصنوعی اپل همراه اول تبلیغات فناوری آیفون گوگل سامسونگ ناسا
خواب موز کاهش وزن طول عمر دندانپزشکی آلزایمر بارداری ویروس روغن حیوانی