دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا
قیمتگذاری کالاها
علىرغم اهميت روزافزون عوامل غيرقيمتى در فرآيند توليد کالاى جديد، قيمت، همچنان بهعنوان يکى از ارکان مهم ترکيب عناصر بازاريابى شناخته شده است. عوامل داخلى و خارجى زيادى بر تصميمات قيمتگذارى يک شرکت تأثير دارند. عوامل داخلى عبارتند از: اهداف بازاريابى شرکت، خطمشى ترکيب عناصر بازاريابى شرکت، هزينه و ملاحظات سازماني. |
اهداف شرکت در بازار هدف و اهداف شرکت در تعيين جايگاه در بازار از جمله عوامل تعيينکننده خطوط اصلى خطمشى قيمتگذارى بهشمار مىروند. بقاء به حداکثر رساندن سود فعلي، رهبرى بازار از نظر سهم بازار و ارائه کالاى با کيفيت، از جمله اهداف متداول قيمتگذارى مىباشند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
دولت مجلس شورای اسلامی علی شمخانی مجلس شورای نگهبان حجاب دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران انتخابات افغانستان گشت ارشاد رئیس جمهور
تهران شورای شهر هواشناسی شورای شهر تهران شهرداری تهران پلیس قتل فضای مجازی سیل کنکور وزارت بهداشت سازمان هواشناسی
دلار خودرو تورم قیمت دلار مالیات قیمت خودرو بازار خودرو بانک مرکزی قیمت طلا مسکن ایران خودرو سایپا
سریال نون خ پیمان معادی تئاتر تلویزیون فیلم سینمای ایران سینما بازیگر موسیقی سریال پایتخت ازدواج
سازمان سنجش خورشید
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین آمریکا جنگ غزه روسیه اوکراین حماس ترکیه نوار غزه عراق
فوتبال تیم ملی فوتسال ایران ایران پرسپولیس استقلال فوتسال بازی سپاهان باشگاه پرسپولیس جام حذفی آلومینیوم اراک تراکتور
هوش مصنوعی اپل آیفون ماه تبلیغات فناوری ناسا گوگل نخبگان مریخ
روانشناسی خواب موز کاهش وزن بارداری دندانپزشکی آلزایمر روغن حیوانی