یکشنبه, ۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 28 April, 2024
مجله ویستا
سینما
مخاطبان فيلمها، موضوع تقسيمبندىهاى بيشترى بودهاند. مخاطبان فيلمها در سا لهاى اوليه سينما بر اساس ميزان فروش بليت برآورد مىشدند و آمار فروش گيشه هر فيلم مىتوانست تعداد کل تماشاگران (مخاطبان) آن را نشان دهد. اين همان مقوله مخاطبان خريدار است. هنوز هم ميزان محبوبيت فيلمها بر اساس کل درآمد حاصل از فروش بليط رتبهبندى مىشود، هرچند روش فوق اطلاع ناچيزى به دست مىدهد. آمار فروش بليط يا ساير دادههاى مالى به هيچوجه گستره و ترکيببندى جماعت سينمارو را نشان نمىدهد: جماعتى که به عنوان قسمتى از کل جمعيت به طور منظم به سينما مىرود و ترکيببندى اجتماعى خاص خود را دارد. اطلاعات فوق را تنها مىتوان از طريق بررسى مخاطبان واقعى يا کل مردم به دست آورد. |
در حال حاضر، حداقل سه راه عمده ديگر براى پيوستن به مخاطبان خريدار يک فيلم وجود دارد: کرايه کردن فيلم بر روى نوار ويدئويي، خريدن فيلمهاى ويدئويي، و ديدن فيلمها از طريق يک کانال کابلى يا ماهوارهاى ويژه فيلم (يا از طريق پخش فيلم ويدئويى درخواستي). در هر سه مورد هم پرداخت پول مىتواند به معناى رسيدن فيلم به چند بيننده باشد. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران دولت جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی حجاب دولت سیزدهم مجلس گشت ارشاد رئیسی امام خمینی رئیس جمهور جنگ
آتش سوزی وزارت بهداشت سلامت تهران قتل شهرداری تهران سیل کنکور هواشناسی فضای مجازی پلیس پایتخت
خودرو دلار بازار سرمایه قیمت دلار قیمت خودرو بازار خودرو قیمت طلا بانک مرکزی سایپا مسکن تورم ایران خودرو
سریال سینمای ایران تلویزیون سینما موسیقی سریال پایتخت مهران مدیری ترانه علیدوستی کتاب تئاتر
اینترنت خورشید کنکور ۱۴۰۳
جنگ غزه اسرائیل غزه رژیم صهیونیستی فلسطین آمریکا روسیه چین حماس اوکراین ترکیه ایالات متحده آمریکا
فوتبال پرسپولیس استقلال بازی جام حذفی سپاهان آلومینیوم اراک فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تراکتور باشگاه پرسپولیس لیورپول
هوش مصنوعی تبلیغات ناسا سامسونگ فناوری اپل بنیاد ملی نخبگان آیفون ربات
بارداری کاهش وزن مالاریا زوال عقل