شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا
رسانههای متفاوت و مفاهیم متعدد بُردِ رسانهای
از مخاطبان رسانه کتاب دو تعريف عمده ارائه شده است: آنانکه به طور مرتب کتاب مىخوانند (جماعت کتابخوان) و آنهايى که کتاب مىخرند (بازار کتاب). برخى از خريداران کتاب در زمره جماعت کتابخوان قرار ندارند و جماعت کتابخوان نيز - به دليل وجود امکانات امانت گرفتن کتاب، استفاده مشترک افراد خانواده و نظاير اينها - داراى گسترهاى عين جماعت خريدار کتاب نيست. دو مقوله فوق نه باهم جمع مىشوند و نه انطباق کاملى دارند. گذشته از اين، جز اطلاعاتى که مىتوان از آمار امانات کتابخانهها يا فروش کتابفروشىها استخراج نمود، ديگر به ندرت اطلاعى در مورد هر يک از دو تعريف مذکور وجود دارد. البته مفهوم مخاطبان يک کتاب خاص ابهام اندکى دارد و شامل مجموعه خوانندگان واقعى آن کتاب در يک زمان مشخص مىشود، هر چند که مرزهاى اين مخاطبان چندان هم بديهى و مسلم نيستند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران حجاب مجلس شورای اسلامی مجلس دولت سیزدهم دولت رئیسی رئیس جمهور گشت ارشاد پاکستان جمهوری اسلامی ایران امام خمینی
تهران شهرداری تهران پلیس قتل هواشناسی سیل کنکور وزارت بهداشت سلامت زنان سازمان سنجش پایتخت
خودرو قیمت دلار قیمت خودرو بازار خودرو دلار بانک مرکزی قیمت طلا سایپا مسکن ارز تورم ایران خودرو
سینمای ایران سریال سینما کیومرث پوراحمد تلویزیون سریال پایتخت موسیقی قرآن کریم تئاتر ترانه علیدوستی مهران مدیری کتاب
اینترنت کنکور ۱۴۰۳ عبدالرسول پورعباس
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین غزه آمریکا جنگ غزه روسیه چین حماس اوکراین ایالات متحده آمریکا ترکیه
پرسپولیس فوتبال استقلال جام حذفی آلومینیوم اراک بازی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تراکتور باشگاه پرسپولیس بارسلونا لیورپول
هوش مصنوعی گوگل تبلیغات سرطان نخبگان مدیران خودرو فناوری ناسا اپل سامسونگ آیفون بنیاد ملی نخبگان
کاهش وزن روانشناسی بارداری مالاریا آلزایمر زوال عقل