جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
مخاطب بهمثابهٔ یک گروه
واقعيت تجربهٔ مردم از فيلمها و رسانههاى چاپيِ تودهاى هميشه بسيار متنوع بوده است. هر چند تودهٔ مرم را در کل مىتوان به واسطهٔ غيرشخصى بودن، گمنامي، و بزرگى اندازهاش توصيف نمود، اما تجربهٔ عملى مخاطبان از رسانهها، شخصي، کوچک مقياس، و آميخته با زندگى اجتماعى و شيوههاى آشنا است. رسانههاى بسيارى در محدودههاى جغرافيايى کوچک فعاليت مىکنند و در فرهنگهاى محلى تنيده شدهاند. اغلب مردم چنين احساسى ندارند که توسط قدرتهاى پنهان در پس رسانهها کنترل مىشوند چرا که خود آنها بهطور آزادانه دست به گزينشهاى رسانهاى خود مىزنند. همچنين، تعاملهاى اجتماعى که پيرامون استفاده از رسانهها شکل مىگيرند مردم را يارى مىکنند تا رسانهها را به عنوان يک حضور آشنا و نه بيگانهکننده، در زندگى روزمره خود بپذيرند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل غزه روسیه مجلس شورای اسلامی نیکا شاکرمی روز معلم معلمان رهبر انقلاب مجلس بابک زنجانی دولت
هلال احمر یسنا بارش باران آتش سوزی قوه قضاییه پلیس تهران سیل شهرداری تهران آموزش و پرورش سازمان هواشناسی دستگیری
حقوق بازنشستگان قیمت خودرو بانک مرکزی قیمت طلا قیمت دلار بازار خودرو خودرو دلار سایپا ایران خودرو کارگران تورم
فضای مجازی سریال نمایشگاه کتاب تلویزیون مسعود اسکویی عفاف و حجاب سینما سینمای ایران دفاع مقدس موسیقی
رژیم صهیونیستی آمریکا فلسطین حماس جنگ غزه اوکراین چین نوار غزه ترکیه انگلیس ایالات متحده آمریکا یمن
استقلال فوتبال علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال لیگ برتر لیگ برتر ایران تراکتور لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید بایرن مونیخ باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی تلفن همراه گوگل اپل آیفون همراه اول تبلیغات اینستاگرام ناسا
فشار خون کبد چرب بیمه بیماری قلبی دیابت کاهش وزن داروخانه رابطه جنسی