سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا


22 قانون ثابت برای تثبیت نام تجاری


22 قانون ثابت برای تثبیت نام تجاری
نویسنده : رایز - آلرایز - لورا
مترجم : بهزاد - منیژه(شیخ‌جوادی)
ویراستار : قهرمانی - ابوالفتح
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۲/۲۲
رده دیویی : ۶۵۸.۸۲۷۸
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۸۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۶۹/ک۲ر۹
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۴۲۰۶-۱-۴

در این کتاب 22راه کار و قوانین به کار گرفته شده برای تثبیت نام تجاری بعضی از محصولات جهانی مانند :کوکاکولا, زیراکس, بی.ام و, فدرال اکسپرس, و استاربکز معرفی شده است .برخی از این قوانین یاد شده عبارت‌اند از : قانون گسترش, قانون کیفیت, قانون نام, قانون رنگ, قانون شکل, قانون تبعیت, قانون حد و مرز, قانون فناپذیری, قانون یکتایی, و قانون ثبات .